Accepterad Lars-Erik | Whitelist ansökning [Dreamer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Razmuu66

Icke Medlem
Meddelanden
334
Reaction score
20
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/rasmuuuus/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Razmuu#7061

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2005

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Lars-Erik och är 46 år gammal. Jag växte upp i norra delen av landet. Som liten älskade jag att fiska och att vara ute i naturen. När jag fyllde 5 år fick jag mitt första fiskespö av minna föräldrar. Fiskespöet jag hade fått knäktes tyvär tidigt eftersom det var av dålig kvalitet. Jag sparade pengar länge eftersom minna föräldrar vid den tiden hade det tufft med pengarna. Det nya fiskespöet var av bättre kvalitet och jag hade det ändå till jag var 10 år gammal. Det började då kännas konstigt och lite som det var snett. Jag åkte då till en som kunde mycket om fiskespö och fick det lagat. Han lagade och det kostade en liten peng att göra det. När jag kom ut så behövde jag gå igenom ett litet konstigare område. Det kom då fram två killar och tog spöet och min gammla mobil som jag hade. Jag blev rädd och sprang hem till pappa och bärettade det. Min pappa blev förbanad och letade upp killarna. När min pappa hittade de så sprang han mot dem men snubblade och slog i huvodet. Han lyckades få upp mobilen och ringde ambulans. Killarna hade redan sprungit därifrån för länge sedan. Ambulansen han tyvär inte ditt i tid och så min pappa avled tyvär. Sen dess har jag fortfarande älskat att fiska. Jag har också fått ett intresse och vill bli polis. Jag studerade samhälle och ekonomi under 10 år. Nu vill jag få nya chanser och uppfylla mina största drömmar i multistaden.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är bra på rp och har spelat mycket på andra servrar. Jag tar min rp på stort allvar. Jag tramsar inte häller och skriver trams i chatten. Jag blir inte heler så enkelt arg och lugnar ner mig snabbt om jag skulle bli arg på något villket inte händer ofta. Sen så är jag också trevlig såklart och kommer möta varje spelare med ett lende på läpparna.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill kunna skaffa mig ett jobb som polis och det måste man vara whitlistad som. Jag kan också jobba som mycket när det behövs eller om jag känner för det. Sen vill jag få igång min rp på riktigt.

Hur hittade du Multistaden? jag bläddrade i fivem och kollade på svenka serverar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Få medspelarna att bli glada och känna sig tryga i staden där de bor och lever. Sen så klart också att ha kul och trevligt när jag spelar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka