Nekad Lars Aronsson | Ban överklagan [Ahmed Khan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lars Aronsson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/HANKANSIMMA/

Ditt Hex-ID: 1100001182e3d73

Vad är din discord tagg? KALLE#3430

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? Vet ej

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Duplicering av föremål.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom ett föremål duplicerades

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Mekonomen lagade min bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Då jag agerade springpojke åt en kriminell för att tjäna in lite pengar på sidan av. Hände det märkliga, när jag lade in de olagliga substanserna i bilen då de blev flera helt utan anledning. Då jag läst reglerna i Unive, finns det ingenting som sa att man inte fick transportera det olagliga substanserna. Det jag fann var detta med duping, jag är ny och visste inte riktigt var det inbar och kände att inte skulle beröra mig, men visst gjorde det det. Utan förklaring eller något frågade jag den kriminella vad detta var och han bad mig att ge han allt. Sedan därefter fick jag ban. Jag frågade mina vänner varför, det jag fick till svar var: Du gjorde inget fel utan det var endast ett misstag, då jag ej vet var detta inbar. Dupliceringen var alltså helt utsagt ett misstag då jag är helt ny och försöker göra det bästa jag kan.
Eftersom detta var ett misstag tycker jag att jag skall bli unbannad då jag känner att jag inte gjort något fel. Då jag hänvisar till Unives regler kommer detta inte upprepas! Då jag vill uppmärksamma att dessa duplicerade föremål antagligen finns kvar någonstans i någons ryggsäck vill jag inte att misstag skall gå över mig och vill inte gå runt på dåligt samvete av att förstöra multistaden. Jag vill ha en andra chans för visa att det inte ska hända igen! Jag förstår att ni kommer hålla extra koll på mig, men det blir min chans att visa att jag kommer göra rätt för mig!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aldrig blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Frågat & kollat support/forum och tagit kontakt med er direkt efter händelsen. Men då jag inte visste att mitt misstag var emot reglerna så kunde jag ej göra något. Men han inte förens jag blev bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att ta det försiktigt i bagaget på bilen, jag ska uppmärksamma mina vänner att duping kan leda till stora konsekvenser!

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka