Accepterad Lars Åkerfält | Ban överklagan [Dat0skillz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

flrstEri

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199108976417/

Ditt Hex-ID: 11000014477ef21

Vad är din discord tagg? F1rstEri#3182

Vem var det som bannade dig? realwille123

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag spelade högljudd musik i Marja-Lisas medans jag själv och några andra dansade till musiken. Men jag tror staffs valde att banna mig för att det var jag som spelade den högljudda musiken.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några andra stog i kö in till Marja-Lisas när det var en person som snodde en polisbil som fanns på platsen. Polisen säger åt gärningsmannen att stanna men han gör såklart inte det. Gärningsmannen körde då in i kön så att några blir skadade, polisen svarade genom att öppna eld. Vi som stog i kö blev väldigt rädda så vi sprang in i Marja-Lisas. Personen som jobbade där låste dörren och sedan tyckte jag och några andra att vi kunde spela lite musik för att höja stämningen. Jag började då spela musik och ingen sa att jag skulle sluta eller liknande. Jag frågade sedan om de ville höra en låt med earrape, några sa ja men ingen sa nej. Jag frågade en gång till om de verkligen ville höra låten, de flesta svarade då ja igen. Jag varnade då de som var i närheten att vara beredda på att hålla för öronen, och sedan satte jag på låten. Jag spelade den i ca 2 sekunder innan jag pausade och frågade om de ville höra mer, några svarade ja men inte lika många, några tyckte även att jag inte skulle spela men de började gå bort till andra sidan av Marja-Lisas. Jag spelade sen upp 2-3 sekunder av låten med earrape och precis innan jag skulle stänga av blev jag bannad i 10 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, men eftersom att det var efter midnatt och att det var många där som ville höra musiken vågade jag inte riktigt säga ifrån och eftersom att jag var trött fungerade inte mitt konsekvenstänk som det skulle.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var en felaktig ban då jag satt i passagerarsätet i en bil som krockade, föraren fortsatte att åka direkt efter krocken och sedan blev jag bannad i en vecka för powergaming.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle förstås inte spelat musik alls men eftersom att jag var så trött tänkte jag inte efter tillräkligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Man ska inte lalla på servern eftersom att det kan vara tråkigt för vissa och det kan bli dålig RP som resultat.

Har du läst våra regler? Ja

Godkänd
Vill att du läser igenom reglerna om lall så det inte händer igen!
Låser & Arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka