Nekad larsåke | Whitelist ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

larsåke

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/luddd3/

Vad är ditt namn i verkligheten? ludvig rasmusson

Vad är ditt discord namn? ludd3#6173

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Åke och har haft en tuff uppväxt bland sina föräldrar som inte varit där för han, han har mått väldigt dåligt av detta och dragit sig in i det kriminella, Lars Åke har utvecklat stora problem inom hans temprament, Lars Åke kommer att fortsätta vara kriminell och hans mål med denna staden är att vara mycket kriminell, inte pengar utan ha makten han strävar efter!

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli wl för att jag ska kunna representera servern som någon som faktiskt spelar seriöst, jag vill också kanske skapa ett gäng om det är möjligt. sedan för att kunna skriva i blocket och twt;) jag kommer att kunna bidra med riktigt roliga scenarion samt konkurrens mot andra gäng

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? förklarat åvan

Hur hittade du Unive? det är den kändaste svenska rp servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? att skapa ett gäng eller i alla fall vara kriminell med mycket pengar

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top