Accepterad Larry 2.0 | Medlem ansökning [zeetox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Larry 2.0

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Larry

Vad är ditt discord namn? Larry

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Larry Johansson [26 år]

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, ärlig och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär Larry visar ett stort intresse för teknik och motorer. Som barn tyckte han om att pyssla med bilar och motorcyklar, och så småningom ledde hans ambitioner honom till att följa en karriär inom mekanik. För Larry är det inte ett jobb att reparera en trasig enhet, oavsett om det handlar om en gammal bil eller en motorcykel som behöver service, utan en givande hobby. Han är också ganska nyfiken på hur olika enheter fungerar och vad som krävs för att få dem att fungera som de är konstruerade för. Det är tydligt för mig vad Larry önskar göra i framtiden. Han vill bli en kvalificerad mekaniker och starta sin egen verkstad. Han siktar på att reparera och modifiera motorcyklar och bilar på professionell basis, och kanske, en dag, öppna sitt eget företag inom detta område. Detta involverar livsstilsval för honom, och till skillnad från de flesta människor, ökar hans kreativitet genom att återställa och förbättra fordon. Han ser fram emot att vara engagerad i en karriär som han älskar och som han passionerat orkestrerar varje dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en uppfattning att jag kan bidra med engagerande och trovärdiga rollspelsupplevelser på servern. Eftersom mitt intresse för bilar och motorcyklar är stort, kan jag också konstruera intressanta och realistiska karaktärer som sysslar med fordon och mekanik, vilket skulle ge bra interaktioner och möjligheter till roliga och dramatiska händelser. Jag vill bygga upp min karaktär och ge honom resa, därför kommer jag skapa en mångfacetterad karaktär med en bakgrund som går att förändra med tiden.

Samtidigt har jag förmågan att arbeta i team med andra spelare och skapa rörliga scenarion där alla berörda parterna drar nytta av det. Det kan vara i form av att utföra mekaniska reparationer eller generera konflikt och lösningar omkring bilar och motorcyklar. Jag tycker också att jag kan medverka aktivt in för att skapa god stämning på servern och ta del i ett engagerat community där alla kan trivas.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man är beredd att göra sin motpart bättre, och i detta fall, att han eller hon förutsättningar att på ett eller annat sätt växa, även om en själv har att sänka sitt ego eller hantera en svår utmaning. Precis som i vilken annan situation som helst, det handlar om att försöka få en så verklig och så intressant scenario som möjligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM vilket är att någon kör in i dig med ett fordon för att döda dig utan någon anledning. RDM är när någon t.ex går fram till dig och bestämmer sig för att döda dig utan någon som helst anledning. Sen har vi powergaming vilket betyder att någon kör upp en sportbil på ett väldigt högt berg vilket inte hade varit möjligt i verkligheten då dom inte är byggda för den sortens terräng.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte vad jag kan tänka på.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka