Accepterad Larre | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Larre

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198990448829/

Vad är ditt namn i verkligheten? Chidde

Vad är ditt discord namn? Chidde0#4749

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2006

Berätta om din karaktär. Larre Åke är ju då född 2000 och är då 21 år gammal. Han var ett ensambarn och hade svårt med vänner då han har adhd vilket gjorde han väldigt ensam när hans föräldrar var på jobbet. Som tonåring blev det bättre han lärde sig kontrollera det och blev då väldigt duktig i skolan eftersom han använde sin adhd som en fördel. Eftersom han har adhd så kunde inte han lämna saker ogjorda och detta leder till att han började drömma att bli polis och stoppa bråttslingar eftersom att han har införskaffat en sån stor egenskap att kunna jobba jätte hårt och ofta. Han är då från Umeå och har varit singel hela livet eftersom att han aldrig haft ett behov av ett förhållande. Men när han väl utvecklade behovet av det när han blev 21 så valde han att flytta till multistaden för att börja på nytt och för att jobba som polis som han alltid drömt om. Jan, Åke är då intresserad av polis brashen, bilar och sitt nyfunna intresse av tjejer.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad så jag kan få jobba som polis och möjligtvis mekonom eller kriminell om de då är fullt med poliser. Sedan spelar jag mycket på eran server då jag tycker det är den ända roliga när det finns så mycket person man kan lära känna.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom eran server är den ända jag spelar på och jag gillar hur mycket personer som är i servern. Detta gör då att det är många krimminella att ta fast som polis samt många olika personer att lära känna.

Hur hittade du Unive? ag hittade Unive när jag kolla upp vad för serverar det fanns och eran hade många spelare så jag gav den en chans och den var fantastisk att spela på med alla olika val av bilar och personer att lära känna.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är då att lära känna folk och kunna bygga upp ett liv på servern ett liv som jag kan styra från start och där jag kan jobba med det jag tycker är kul. Sedan är rollspel även roligt för att det är så mycket riktigare reaktioner och livsval än att köra vanilla gta.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar ingen annan bara unvie

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka