Accepterad Larre | Medlem ansökning [Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Larre

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Ubi

Vad är ditt discord namn? Chidde0#4749

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Larre gannerson¨och han är 29 år gammal och kommer ifrån sverige, larre har 4 barn, 2 killar och 2 tjejer. larres äldsta barn är 21 år gammal och han heter zakarias, gustav jobbar inom polisen för att han gillar att hjälpa folk och han tycker det är ett väldigt roligt jobb, larre fyller år den 28 december och varje år när han fyller år så brukar han åka till liseberg för att vara där varje år detta året 2023 så åkte larre gannerson till liseberg den 28 december som han brukade och hela familjen följde med , men han det hände en väldigt tråkig sak, gustavs yngsta barn mikael som är 15 år ramlade ner ifrån karusell 29 meter högt upp var det, men gustav han är riktig cool så han kunde rädda migael ifrån att dö. och detta firade familjen med att dom skulle åka ut på stan och skjuta varenda jävel dom såg bara för att dom var så glada, men det slutade inte rigtig bra utan som hände var att dom krockade med bilen och mikael flög ut genom rutan och dog, gustav kunde inte larre kunde inte rädda han för att larre hittade inte kroppen. larre tänkte bara fuck han sen forsatte dom köra. och de gick bra denna gången allt gick som planerat dom sköt ner runt 25 person sen stack dom och levde.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har haft svårt att hitta en bra server men när jag kom till unive så insåg jag att jag hade hitta rätt server allt är bra många som spelar bra personer. vill han en bra rp server där folk är serösa och jag har hittat den på unive men som sagt jag vill försöka få något coolt och bra jobb för att spela rp ha en bra stund om dagarna för tycker fivem är kul. men jag vill vara snäll mot alla och göra mitt bästa med att köra RP. vill gärna kunna jobba på unive och börja gänna pengar och lära känna nya människor, och sedan köpa en ny fin bill i framtiden

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? spela för motpartens vinst i ett scenatio innebär att man som spelare gör sitt bästa för att skapa en situtaion som är givande och underhålladne för alla inblandade parter, även om det innebär att ens egen karaktär inte vinner detta är en viktigdel av rp då det skapar en psotiv, bra och inkluderande spelupplevelse för alla. genom att spela för motpartens vinst, visar man respekt för andra spelare och deras karaktärer och vissar mellan spelare, vilket kan leda till en mer dynamisk och interssant spelupplevelse. genom att fokusera på att skapa en positiv och inkluderande rp för alla kan man också skapa en bättre spelgemenskap och bygga upp relationer med anra spelare.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på yt t.ex. cosmo och fick veta från kompisar att unive är bra

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta den annars nekas du automatiskt. Lycka till !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka