Accepterad Larre | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Larre

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198990448829/

Ditt Hex-ID: 11000013d6758bd (Hex)

Vad är din discord tagg? Chidde0#4749

Vem var det som bannade dig? Lil Mackish

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunftförnuft och lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag prioriterade en bill som jag skulle köpa isstället för att rädda en vän som är fullt förstårlgt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var vid piren jag skulle köpa en rs7 så jag vill ju kolla om den är ffull trimmad sedan när vi är med ägaren i bilen så dör min kompis av brist på mat eller vatten sedan så tänkte jag att om jag lämmade billen skulle jag inte kunna få köpa den för att ägaren inte orka vänta den tiden som det skulle ta så jag så vi valde att gå till auoto experten och det sa min kompis också innan han var död för att han förstog redan från början att han skulle dö i billen så jag lyssnar på hans råd som jag fattar när jag tänker med suntför nuft är sjukt men det var liksom hans sista önskan inann han dog så vi körde ditt jag såg en sabb jag fråga han om han kunde ta han till sjukhuset som är fullt förstårligt tänkt dig om du var på väg att föda ett barn och du är killen din flickvän/fru behöver födda nu!!! skulle inte du lämna över henne till en taxi då istället för att åka tåg jo det hade du

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker verkligen att jag inte lall men jag skev till mackish kan vi ta ett samtal angående min ban då förklarade han att han tycke att min röst var oseriös men det var den inte så jag blev ledsen och tog det personligt och där tycker jag att en support borde rycka för att jag blev bannad för det jag gjorde men när han säger något personligt så borde inte det tolereras men det gör det visligen. men jag fattar faktis det med sunförnuft men jag tycker att jag borde ha blivit bannad 1/2 dagar isåfall och sedan gjorde jag inget som var lall det ända han sa var att min röst lätt lallig och ens röst är inget man kan ändra på jag har hafft mycket problem med min röst för när jag var litten så därför blev jag extra arg för vad har min röst med hur jag ska bli straffad det är helt sjukt. och blir jag bannad för det här borde mackish bli bannad från support. och om jag blir bannad för det här borde mackish bli bannad från att vara support för det han sa till mig istället för typ ta ett snack med han
och om ni gör de kunde ni tagit ett snack med mig också.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannd för lall tror jag när en kille sa till mig att slå honom för att han hade buggat fast när han trak U och då slog jag han och blev bannad tio dagar och det var när jag var ny och händelsen var i marja-lisas

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja hade kunnat köra till sjuk huset direkt och förendra min röst så jag inte blir bannad för lalll av lil mackish

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att tänka enu mer med suntförnuft och att inte lyssna på min kompis ide hela tiden och att ha en bättre röst
men för mitt rp har blivit bättre och bättre

Har du läst våra regler? Ja

Tänk på att försöka att hålla din röst till samma röst du har använt för karaktären och att prioritera liv istället!
Annars får du ha en bra dag.
Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka