Accepterad larre#4982 | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Larsson999

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Pelle

Vad heter du på discord? Mabu4982

Ange ditt födelsedatum 22 Oktober 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. på vardagar kan jag oftast spela mellan Kl 10:30-02:00
på helger kan jag spela 09:00-04:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har spelat sen på början av 2021 fast de tdcn som jag hade då använder jag inte längre

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) C:\Users\pelle\Downloads\image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Man bör ha ansökt till rollen och då ska man vara försiktig om den alltså ta hand om den tex man ska kunna dem flesta reglerna utan till (dem viktigaste) , bidra med allt man kan inom server-vakt permissionen. Man ska aldrig sv-abusa. Man ska alltid ha klipp om man bannar och ska kunna förklara varför. Nån som kan sin grej alltså vet vad man gör när man ska tex banna eller kicka nån. och man ska vara snälla och tänka på andra inte bara på sig själv när man gör ärenden alltså om man ser saker som folka ksk inte ska göra. man ska helst inte prata emot dem som e högre uppsatt än sig själv.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag har varit det en gång innan och jag vet dem viktigaste reglerna inom server-vaktens områdem. sen vet jag mer såklart. jag kan ibland ge folk EN chans om det är en vanlig sak som för många andra gör tex powergaming eller om man råkar säga nåt man skulle säga IRL men dem kommer på dirr efter dem sa det att det inte var rätt då kanske jag låter dem vara men och det är nått för grovt så kickar jag alltså /kick id annars /svban id sen kanske frågar nån högre om dem ska förlänga bannen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. När man tex på natten så lallar man med sina polare och slår varandra för man har tråkigt och man ressar hela tiden bara för att vinna när dem andra inte kan ressa som förstör serverns RP såklart. eller om man kickar folk bara för att man ska bli ompratad och det är så en SV-abuse kan vara. d´se nvar det ju korrupt som är tex när sina polar e i en skottlossning och hen säger att dem har gått iväg då ressar den som e SV sen säger hen att man inte blev dödad men bara int ekunde komma upp då har ju SVn gjort jätte mkt fel såklart.

+rep Förtjänar detta ansvar som fan asså. Vet att du skulle passa som Servervakt. Tagga mig i Servervakt's kanalen när denna e godkänd!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den. Lycka till!

Godkänd efter muntliga, var sv innan och fick indragen av wipen. Förklarade proffsligt på intervjun alla svar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka