Accepterad Larran | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Larran

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Larran

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/0075428/

Vad är ditt discord namn? Larran #3368

Vad är ditt Hex-ID? 110000134c77b5b (Hex)

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. Han heter Larry Adamsson är från gbg och är 26 år gammal. Han har jobbat mycket med bilar under flera år som både mekaniker och även sålt ett flertal bilar. Som liten hade han mycket problem med sos då han åkte in på behandlingshem ett flertal gånger för både misshandel och inbrott. Han mamma gick bort när han var liten och tog ut det på andra personer och därför blivit relegerad från ett antal skolor när han var liten och därför hade han det tufft i skolan. När han mamma dog så blev han adopterad till en annan familj för att han pappa inte kunde ta han om han. Men för några år sedan tog han tag i sitt liv då han hade suttit i fängelse i 2,5 år. Då han nu började plugga på college i Usa som säljare och även köpte sig aktier i apple. När han kom tillbaka till Sverige så började han jobba som säljare och slog rekord efter rekord som säljare. Men efter något år så började han träffa sin gamla polare och blev mer och mer kriminell han började sälja droger på helgerna men tillslut sa han upp sig på sitt gamla jobb. När han hade gjort det så började han sälja droger på heltid med sina grabbar. Och det blev bara värre och värre.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag spela på servern. Har blivit länkad servern av ett flertal personer och såg att det var väldigt många på den så kände att det är skit nice så nu kände jag mig för att ansöka.

Hur många timmar har du på FiveM? 1500+

Godkänd! Välkommen till Multistaden! Hoppas du kommer trivas! :)

MVH Pontus

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka