Accepterad Laris | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Laris

Icke Medlem
Meddelanden
463
Reaction score
32
Användarnamn: Laris

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Ogge471/

Vad är ditt discord namn? Laris#1335

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. Min karaktär som jag rp:ar efter heter Abdi. Abdi är en man på 22 vårar. Han kommer från mellanöstern och har en tuff bakgrund där han har varit inblandad i mycket kriminalitet såsom droger, rån och grövre rån som bankrån. När Abdi flyttade till Sverige fortsatte han sitt liv här. Han hamnade tyvärr i fängelse för en rad olika brott. Men nu har han bestämt sig för att ändra på sig och ska anpassa sig till samhället och följa alla lagar och regler. På senare tid har Abdi fått mer intresse för sjukvård och att hjälpa andra människor. Därför jobbar han inom vården och hjälper andra.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag har spelat på en rad av olika servrar och har lärt mig en del om hur rp fungerar och har fått en okej överblick på vad som är tillåtet inom rp och inte. Ibland när "hjärnan har tagit slut och musklerna tagit vid" så har jag gjort saker jag ångrade men allt har löst sig. En sak jag kommer göra också är att ha en del koll på att andra också följer alla regler gällande rp, detta kommer jag såklart att göra lite undercover och inte gå in i ooc in-game men ändå så att servern blir bra och att alla följer reglerna som är satta för en anledning. Jag kommer att bidra med många roliga scenarion när jag rp:ar. Eftersom att min karaktär har humorn i bakfickan kommer jag att skapa otänkbara scenarion som är roliga.

Hur många timmar har du på FiveM? 100 timmar.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden genom att bläddra i Fivems serverlista och bocka i Sverige som filter.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? På denna server blev jag en gång kickad, det löste sig men har aldrig fått permaban på någon server.

Det ser väldigt bra ut, speciellt under ”varför ska just du bli whitelistad?” Där jag tycker att du skrivit välutvecklat!

Du är alltså godkänd och kommer att få ranken whitelist på discord, välkommen!

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka