Accepterad Laris | Ansök till whitelist ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Laris

Icke Medlem
Meddelanden
463
Reaction score
32
Användarnamn: Laris

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Hur gammal är du? 16

Vad heter du på discord? Laris#1335

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Eftersom att jag nu är ledig och är i sommarstugan kommer jag att kunna kolla väldigt ofta. Jag kommer även att kolla ansökningar när jag inte är vid datorn. När skolan har börjat sedan kommer jag försöka att vara inne ungefär 3-4 timmar per dag om jag inte har något annat planerat eller något prov osv. Jag kommer se ansökningar till och från skolan också, och även innan jag ska sova. Just nu under lovet kommer jag att kunna vara uppe mycket senare och större delarna utav dagen och hela tiden se efter nya ansökningar. Om jag inte är inne på datorn kommer jag kolla via mobilen och kommer alltid också att vara tillgänglig via discord om det är något speciellt.

Hur aktiv är du i discorden? Om jag är inne på datorn ser jag hela tiden om någon vill ta en intervju eftersom att jag har två skärmar. Ena skärmen kommer jag alltid ha uppe discord på medan jag spelar. Annars är jag inne på mobilen många gånger per dag och är uppmärksam om någon skulle vilja ta en intervju eller få sin skriftliga ansökan besvarad osv. Om jag inte är inne på discord får jag ändå notifikationer om någon vill åt mig och då kan jag i de flesta fall avbryta det jag håller på med och hjälpa till istället.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill bli whitelist-ansvarig för att dels underlätta för alla staffs men också för att jag tycker det är kul att få in mer personer som är whitelistade på servern, men också för att slippa personer som inte kan uppföra sig. Ett mål för mig och andra är att få en bättre rp och en bättre upplevelse för alla på servern.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jag ska bli whitelist ansvarig för att jag nästan alltid kommer att vara tillgänglig även fast jag inte är vid datorn, speciellt nu under lovet också när man har mycket tid över. Jag ska bli ansvarig också för att jag väldigt ofta är inne på forumet och läser olika trådar. Om jag hade blivit ansvarig skulle det också bli färre som behöver vänta länge på att få sin ansökan besvarad och jag skulle också försöka var snabb att besvara alla ansökningar som kommer in. Jag skulle även alltid ha ett öga på chattarna i discord för att se om det är någon som vill ta en intervju eller få sin ansökan besvarad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, jag spelar bara på multistaden.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka