Dubbelpost Lantzen | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lantzen

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Användarnamn: Lantzen

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Hur gammal är du? 16

Vad heter du på discord? Lantzen#7003

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mellan 9-24 varje dag

Varför ska just du bli servervakt? jag vill hålla koll på att alla följer reglerna och så att alla har det roligt och så att det inte blir tråkigt av att någon inte har läst reglerna och förstör då vill jag kunda hjälpa till och göra så att alla på servern har det roligt med att spela rp och jag kommer hjälpa alla i min närhet för att förbättra rp jag är väldigt aktiv och som säkerhets vakt där det skulle förbättra rp ifall jag kunde sparka folk som lallar eller inte beter sig. och jag kommer fokusera på folk som bryter mot reglerna tex vdm rdm poweraming så jag kommer underlätta för er lite. och jag kommer ju server vakt är ju att ta rdm vdm och powergaming och sånt så tex om en kille vdmar en kille så ska jag se om han har bevis på det och om han har hans id för man kan j inte hjälpa han om han inte har hans id så om han har bevis och id så om han har bevis så ska jag kicka han för vdm men om han inte har bevis men har id då ska jag späcka han och om han gör något som han inte får då kickar jag han samma sak med rdm och powergaming ser jag att någon powergamar så blir det kick för det och i fall någon slår en kille eller snor en bil på greenzon så måste jag ha bevis på det också men jag måste se det antingen via bevis eller skälv så man ska alltid ha bevis men om det är något man ska ha bann för så ska jag säga till er eftersom man inte kan banna som sv

Varför vill du bli servervakt? Att det alltid kan vara bra för er att ha en extra hand och jag vill att servern ska kunna bli bättre att alla ska ha roligt med att spela rp och slippa alla som inte spelar seriöst och inte följer reglerna medans dem andra vill ha roligt och köra rp seriöst då vill jag kunda hjälpa till så att det inte blir tråkigt att köra rp och göra så att fler folk vill joina servern och spela efter som den är bra. och sen så vill jag att ni ska fokusera på större saker och inte folk som powergamar eller rdmar copbaitar vdmar så ni kan ta det allvarliga för jag ser att det är ganska många som gör reports hela tiden.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? ja för fearrp med det var bara att jag drog upp en gun mot en kille som hotade mig med en

Spelar du på någon annan server för tillfället? ja jag har spelat på nightsky men inte mer

Såg att du redan gått vidare till intervju på din andra ansökan.

Låser och arkiverar däremed denna.

Mvh,
AprimoX

Tillbaka