Accepterad Lantz | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lantz

Icke Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Lantz#5836

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elias Carlos, och han är 25 år gammal. Han kommer från Colombia och har bott där tills han var 10 år, för sen flydde han från sin familj, för hans mamma och pappa var alkolister, han försökte att få med sin lillebrorsa men lyckades inte. Men han tänker inte på det för mycket, och bara försöker se det på den ljusa sidan, Elias Carlos är en grabb som bara vill alla väll och han behandlar alla med respekt, och försöker att hjälpa alla runt omkring han. Elias har tagit hand om sig själv och alla som han träffat under sina år, och sätter dom före än sig själv. Hans intressen är bilar. Hans gamla vänner från en annan stad hade ett garage där han jobbade och lärde sig, så Elias gillar verkligen bilar, och hans dröm är att få äga flera bilar och bara köra dom och njuta av friheten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med, är en grabb som är trevlig och tar hand om människor som visar honom respekt, han är för det mesta glad och ser det bästa i människor. Men annat än det så kan jag nog bidra med ett bra RP skulle jag säga.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att det är inte en själv som ska vinna under scenariot, utan båda ska vinna. Båda ska också ha kul under scenariot. Man kan inte leka all macho och tro att man är störst och bäst i stan, utan man ska hålla sig till en gräns och ha så kul som det bara går under scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM: att man inte ska döda någon utan någon anledning, t.ex att springa fram till någon och sen ta första snabbaste beslutet och slå ner honom, Copbait: Att man står och burna framför polis stationen eller framför en polis. Metagaming: Att man tar infromation utifrån spelet och sen använder det ingame.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, men har fortfarande saker att lära mig.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka