Accepterad Lantz | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lantz

Icke Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199089260701/

Ditt Hex-ID: 1100001434b189d

Vad är din discord tagg? Lantz#1111

Vem var det som bannade dig? 6Emilia<3

Hur lång tid var din ban? perma ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft och rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kan inte veta helt säkert men kan anta att staffen som bannade mig eftersom han tyckte det var onödigt o fel o att jag bröt mot "sunt förnuft" när jag sa "fuck off" till honom. Han visste såklart inte bakgrunden till varför min karaktär var så pass arg o hade ingen aning om min karaktär mena det eller om han bara behövde ta ut sin ilska på någon. Det kan jag såklart första att han inte visste. Han tyckte nog också att det var fel att min karaktär slog tillbaks när mannen slog min karaktär. Som sagt kan jag inte veta eftersom han inte har sagt det till mig, men jag tror på det jag nämnde i kolumnen ovan. Jag tycker som sagt att det är felaktigt o de som hände inte förtjänar en permanent ban, eftersom han enligt MIG gjorde något värre som att dra ut en automatkarbin ur rövhålet o skjuta mig på öppen gata utan ett stort scenario bakom det, eftersom min karaktär var en främling till han o inte hade gjort något värre än att säga "fuck off" till honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Då blev mannen arg o jagade min karaktär ner för gatan, han kom ifatt min karaktär o slog min karaktär, min karaktär försöker slå tillbaka men kan inte. Det blir som en liten fight mellan min karaktär o mannen sen ger min karaktär upp o springer därifrån. Då drar mannen fram ett automatvapen ur rövhålet o skjuter ihjäl min karaktär. 30 sekunder efter blir jag permanent bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig är bannen felaktig, jag tycker så eftersom jag blev bannad för suntförnuft o rdm, jag hade inte medlemskap under tiden jag blev bannad så kunde inte slå någon. Jag försökte göra ett scenario o sedan rp'a ut det på ett bra sätt. De som bannade mig trodde förmodligen att jag var en lallare som bara var ute efter att rdm'a folk o lalla. Vilket jag verkligen inte är o jag försöker rp'a så seriöst jag kan.

Min karaktär var sur för att han precis blev av med körkortet och fått böter för fortkörning. Han var sur o sa "fuck off" till en snubbe som stog lite i vägen på vart han gick. Karaktären har aggressionsproblem o har svårt att hålla sig lugn när han är arg. Då blev mannen arg o jagade min karaktär ner för gatan, han kom ifatt min karaktär o slog min karaktär, min karaktär försöker slå tillbaka men kan inte. Mannen drar fram ett automatvapen ur rövhålet o skjuter ihjäl min karaktär. 30 sekunder efter blir jag permanent bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har som tur var inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag ska vara helt ärlig så nej, eftersom jag tycker det är en felaktig ban och jag inte gjorde något fel. Jag tycker bannen var väldigt överdriven och samt onödigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen o jag kommer se till att inte upprepa händelsen. :)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka