Accepterad Lantz | Ban Överklagan (realpaolo23)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lantz

Icke Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199089260701/

Ditt Hex-ID: 1100001434b189d

Vad är din discord tagg? lantz____

Vem var det som bannade dig? RealPaolo23

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-11-06 174132.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs bannade mig för att jag valde att skjuta direkt när jag såg en bil som rivalerna brukar åka i, min plan från början var att jag skulle skjuta däcken för att senare få stopp på bilen och gå fram till bilen och rikta på personen och kidnappa honom men det slutade upp med att han på ett eller annat sätt fearrpade lite men nu i efterhand förstår jag att det var dumt att agera som jag gjorde och kan säga att det inte kommer skee igen utan kommer tänka på att alltid försöka hålla det socialt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte till ett område med en helikopter och då väljer doa att skjuta mot min helikopter och väljer jag att landa på ett berg sen ser jag att doms bil rullar upp och då väljer jag att skjuta ner han dirket istället för att förska kidnappa eller liknande

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban och det var jag som gjord fel och jag ongrar ju det jag gjorde och de kommer aldrig hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivita bannad på över 3 månader

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade tillexempel kunnat springa fram och rikta på föraren eller skickat en prio till mitt gäng så dom skulle komma och hjälpa till att få stop på bilen och då hade vi kidnappat personen och haft allmänt bra scenario

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska prata först och inte skjuta man får tänka efter lite innan man skjuter

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka