Accepterad Lantz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lantz

Icke Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199089260701/

Ditt Hex-ID: 1100001434b189d

Vad är din discord tagg? Lantz#5836

Vem var det som bannade dig? San, Men jag antar att någon högre uppsatt får ta det!

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att san bannade mig för emote abusea och att han ansåg att jag gjorde fel, Jag gjorde fel i detta och emote abusea, Men jag ska också erkänna att san hade något emot mig men nu är det han som är inte är kvar på unive så jag ber er om en ny chans, Detta kommer inte återkomma av mig som spleare,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mitt gäng var i skott lossning och sköt ovanför tvätten, Jag blir nedskjuten av en motståndare och blir sur då jag var lite yngre och hade sämre temprament, Jag emote abusea och sköt ner motståndaren detta bryter mot reglern spela för motståndarens vinnst, Jag blir senare bannad,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna ban var rätt då jag gjorde fel och emote abusea, Detta kommer inte hända igen då jag lärt mig min läxa och kan rpa bättre nu,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag har inte så mycket bans, Inga grova bans iallafall, Men jag har tagit lärdom av denna, Man ska inte emote abusea hur illa det än är,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Jag hade kunnat vänta till gubben ställde sig upp,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man inte ska emote abusea hur illa det än är

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka