Accepterad Lankish | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lankish

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? 1panawennage

Vad är ditt födelsedatum? 29 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. abdi bogota är 23 år gammal och har en knas uppväxt med droger och våld han har föräldrar från sri lanka när det blev inbördes krig i srilanka så flydde han o hans mamma pappan va kvar o kriga i hemlandet nör han kommer till sverige börjar han tidigt med droger redan vid 10 års åldern för att dämpa smärtorna från hans pappa. han och hans mamma bor i vivalla och han börjar hänga med fel folk han börjar tidigt göra små rån. han börjar sälja droger vid 12 års åldern han och hans mamma har en svår ekonomi vid 15 års åldern åker han in för grovt vapenbrott. han fick en 7 års volta och har precis kommit ut och nu ska han börja sälja droger igen. han vill tjäna stora pengar och tänker på om han ska bli torped.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Allt, Jag kan bidra med rolig rp från båda parterna. Jag kan rpa väldigt bra och jag är rolig. Jag är en erfaren rpar jag kan alla regler mm.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag t.ex gör ett bankrån med 5 gisslor. sedan säger jag fri passage inga spikmattor och ingen h1. Då så sätter polisen ändå spikmattor även fast jag har gisslor.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? yes. det har jag t.ex rdm random death match man dödar eller slår någon utan anledning vdm veichle death match när man använder sitt fordon som ett vapen metagaming när man tar info utanför spelet in i sitt rollspel för att vinna scenarion.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes. Jag har rpat här förut innan jag blev blackad nu är jag unblckad och vill ha bra rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka