Accepterad Lankish | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lankish

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199031713118/

Ditt Hex-ID: 11000013fdcfd5e

Vad är din discord tagg? 1panawennage

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Bannad.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror 320 valde banna mig för jag har betätt mig sjukt jävla dåligt och förstört för folk vilket jag ber så hämskt mycket om ursäkt. Jag vill fan inte göra om detta. Jag har nu förståt. Jag hade rpat galant 5 månader ändå tills december där jag började bete mig som en IDIOT RENT UT Sagt. Nu på senaste har jag mått dåligt för att jag har inte förståt varför mina banöverklagningar inte blir godkännda. Men nu har jag det jag har bete mig så jävla dåligt att det är skamligt. 320 Valde banna mig på grund av mitt förflutna där jag har haft problem med min rp men jag har försökt gjort något bättre nu jag vill komma tillbaka till unive och rpa som jag gjorde 2022 - Juni. Då hade jag en sån galant rp även fast jag var ny på spelet. Jag har lärt mig så otroligt mycket de senaste månaderna. Jag ska bete mig och jag ber om en ny chans till rpn. Jag vill rpa så seriöst jag kan SKITA I GRAFIKPACKS SOUNDPACKS SOM INTE ÄR REALISTISKA JAG SKA SKITA I DEN HÄR JÄVLA 100KORDIE RPN RÄTT UT OCH SKITA I ALLA PROBLEMSPELARE SOM I

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag lekte mig ball och försökte skaffa uppmärksamhet på ett annat vis om man säger så genom att leka cool och bryta mot regler jag orkade verkligen inte att bete mig så jag betede mig som en idiot. Jag skrev ut #Vågasmällapolisen2023 där jag försökte leka mig cool. jag ångrar det så grovt att det är sjukt. Jag har alltid älskat rpa på unive. Jag var så pantad att jag inte fattade konsekvenserna av mitt betende. Jag lekte mig ball och försökte skaffa uppmärksamhet på ett annat vis om man säger så genom att leka cool och bryta mot regler jag orkade verkligen inte att bete mig så jag betede mig som en idiot. Jag skrev ut #Vågasmällapolisen2023 där jag försökte leka mig cool. jag ångrar det så grovt att det är sjukt. Jag har alltid älskat rpa på unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% rätt bannat av honom jag har lärt mig med tiden nu jag har varit bannad i cirka 7 månader nu o jag tänker varje dag på unive jag vill komma tillbaka och få en bra tid där igen de är it så lätt hemma nu så jag vill glömma bort det igenom att spela unive jag kommer komma tillbaka till unive med 100% rp nivå jag vill börja rpa nu igen. jag känner att jag har lärt mig jävla massa under dom här 7 månaderna jag kommer inte vara någon problem spelare och springa runt och skjuta längre. Jag har betett mig som skit och jag vill ha kul på unive igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannat för lite allt möjligt som jag har lärt mig om jag har blivit bannad för staff diss som jag lärde mig grovt av man ska ite vara kaxig elle dryg mot staffsen alls man ska ha respekt och lyssna på deras beslut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte ha varit problemspelare jag skulle inte hellre skrivit ut #vågaskjutapolisen2023 och så skulle jag inte emote abusat jag har aldrig blivit bannad för e cop sånt gör jag inte jag la mig ner i en skottlossning så de var därför jag vart bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen skit mke efter 7 månader så har jag lärt mig välidgt mycke jag inte ska göra och göra för jag ska bli en bra rpare nu

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka