Accepterad landstromen | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

landstromen

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/enfrid/

Ditt Hex-ID: steam:11000013b2284ae

Vad är din discord tagg? enfrid

Vem var det som bannade dig? SpiKen

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-10-26 155811.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var mycket länge sedan jag blev bannad, antagligen i Juni, så det är svårt för mig att komma ihåg exakt, men antagligen lallade jag runt (vilket det hände att jag gjorde på den tiden på ett antal olika servrar) och fick väl någon bestraffning för det och tog inte det som en man och bröstade det utan sa något olämpligt till en staff ( kommer inte ihåg vad )

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. EFtersom det var i juni kommer jag tyvärr inte ihåg vad som hänt, så det kan jag inte svara på. Jag ansöker om unban nu eftersom jag känner mig tillräckligt mogen att spela på servern igen efter nästan 5 månader av att inte spela på Unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag är lite skeptisk om "inkompetent" är ett regelbrott, men i mer detaljer står det att det var pga staff diss. Det var ingen felaktig ban då jag läst reglerna en gång till nyligen för att känna mig mer säker och där står det att toxicitet och orespekt är strikt förbjudet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har 7 tidigare bans pga vdm, rdm, sunt förnuft, powergaming, sånt tror jag
jag brydde mig inte så mycket om servern men nu är jag villig att ta detta seriöst. det var ett stort misstag av mig och jag tänkte inte rätt. jag kan inte skydda mig för det jag gjorde, jag hoppas bara att jag kan få en andra chans. jag har spelat på bryggeriet rp några månader och har mycket mer erfarenhet inom rp än förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade absolut kunnat avstå från att dissa en medlem från staff, jag tycker det var väldigt dumt av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig efter dessa 4 månader mycket mer om RP överlag, och jag förstår att det såklart är förbjudet att trycka ner på en annan spelare/staff på servern. Det var väldigt omoget av mig och jag står för vad jag har gjort men jag kan lova er att om jag blir unbannad kommer jag att RPa på riktigt och inte bryta mot fler regler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

1698330897939.png

jag är bannad från discord servern måste jag bara säga så om jag kan bli unbannad där också skulle jag bli jätteglad för annars kan det ju bli svårt att bli unbannad eller göra nåt typ kanske @enfrid det står inte vad jag har gjort och det var ett år sedan så jag kommer absolut inte ihåg

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka