Accepterad landin | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

landin

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198799907788/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mathias Landin

Vad är ditt discord namn? Landin #5408

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Klas Eriksson är en man på 20 år som gillar att hålla på med bilar. När Klas var 8 år hade hans föräldrar skilt sig. När Klas var hos sin pappa kunde han få ett slag lite då och då om Klas inte gjorde som hans pappa ville. Till slut flyttade Klas till sin mamma på heltid. Men en dag när Klas mamma skulle åka till jobbet fick Klas ett samtal av en Polis. Polisen sa: "Idag klockan 07. 49 omkom din mamma i en bil krock." Så Klas vart tvungen till at flytta till hans pappa igen. Detta mådde Klas extremt dåligt av och det var där Klas intresse för bilar började. Sen några månader senare träffade han en kompis som hette Erik. Erik va lite smått kriminell, och lyckades dra med Klas på lite halvdumma saker. När dem hade bestämt sig för att råna en butik så vart båda arresterade
Klas Eriksson: 10 månader
Erik Persson: 10 månader
Efter att dem kommit ut från fängelset bestämde dem sig för att flytta till unive där dem såg nya möjligheter.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Både jag och min karaktär kommer att stå för roliga scenarion som kommer att uppskattas av de flesta andra rp:arna på servern.
ska försöka va så aktiv som möjligt på servern. Sen skulle jag vilja utväcka min karaktär och rp:n på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en bra server har spelat på den ett tag, det mesta verkar funkar bra, man får bra support, dem som är i ledningen är bra. Eftersom det är många spelare är de lättare att hitta spelare som man kan lira med. men även att De finns och göra på jobben.

Hur hittade du Unive? sökte på "swe" sen rekommenderade jag servern till en kompis som nu är kriminell och bara ä väldigt framgångsrik på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skaffa nya kompisar och göra roliga scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jobba på Mekonomen, vianor eller autoexperten.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, För att jag tycker att unive är den bästa servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka