Nekad Lampan_13 AKA Bosse A | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lampan_13 AKA Bosse A

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199209218670/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Zetterqvist

Vad är ditt discord namn? Lampan_13 AKA Bosse A#2915

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2023

Berätta om din karaktär. Bosse Andersson 40år gammal har nyss flyttat till en stad som heter trapstaden men den staden kan man inte bo för det är skottlossning hela tiden man kan inte bo där det är inte en säker plats sen såg bosse en annons om univestaden och han vart intresserad av denna stad för det är det verkar vara 100% säker plats att bo på! Bosse har vart polis,mekonomen,falck, och har jobbat på en pizzeria men och han var kriminell förut han var gambino family vice boss men sen vart han heroinberonde och han skickades in på rehab i 2 år och nu är han helt ren efter han hade vart på rehab hans uppväxt har vart ganska bra han hade bra föräldrar båda var poliser och skydda bosse alltid och sen gick han på ekonomilinjen i gymnasiet och hoppa av sista året för att gå på polisskola för han ville vara polis då och då var han biträdande polisdirektör i 2år sen sa han upp sig för han börja bli gammal för jobbet och nu är han på flygplatsen och ska till unive!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag är en seriös rp spelare och jag bidrar med bra och roliga scenarion och jag använder /me och /sme när jag rpar och jag är jätte aktiv men mest på helger och lov och följer alla regler på servern och är schyssta mot alla staffs och alla medlemmar på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och bra scenarion och spelar inte bara för makt och pengar och kommer inte lalla som vissa gör på servern och jag kommer bidra med social rp och dröja på scenarion och kommer bidra med bra RP-nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska bara gå för att vinna ett scenario men man kan ha ett roligt scenario fortfarande och man ska ha roligt inte bara för att ha makt och pengar i ett scenario.

Hur hittade du Unive? jag joina dcn och sen har gjort en ansökan nu!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka