Accepterad Lampan_ | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lampan_

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Lampan_13

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bosse Andersson 40 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn,omtänksam och snål

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Planerna är väl att Bosse ska få nya vänner och skaffa ett jobb som han trivs på, försöka ha så roligt så möjligt och inte sluta upp med som senaste gången att få sparken från taxi firman. Bosses bakgrund, han gick på fordon på gymnasiet. Men han vart taxiförare men fick till slut sparken. Han vart placerad i en fosterfamilj som liten för att hans föräldrar dog väldigt tidigt så han har bott med fosterfamilj typ hela sitt liv och hans fritids intressen är att gå och kolla på fotboll. Han gillar också åka motorcykel speciellt Harley-davidson hoj men har inte det för tillfället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös RP och social RP, kommer försöka att ha roliga scenarion med folk på servern, det ska bli kul för alla jag rpar med och inte gå runt och lalla. Sen kan jag bidra med att jag kommer vara väldigt aktiv på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man inte ska sträva efter att vinna varje scenario och det ska vara bra rp nivå, men samtidigt ska man också låta motparten få vinna scenarion, jag skulle inte ta åt mig ifall jag förlorar ett scenario, för det ska vara roligt föra alla att rpa.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja men det var länge sedan när jag spelade sist det var nästan 2 år sedan kommer inte ihåg.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait, det är Te.x att jag står och börnar framför polisen för att få uppmärksamhet. Sen har vi RDM det är när man Te.x att man går och slår någon på torget utan anledning man lallar då bara.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka