Nekad Lampan_ | Chef-jobb ansökan [Taxi] [Pontuz08]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lampan_

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen Taxi

Vad heter du IRL? Leo

Vad heter du på discord? Lampan_13#2915

Hur gammal är du? 14 fyller 15 i år

Hur länge har du spelat på Unive? typ 2 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag jobbar just nu på taxi och jag är personal-ansvarig och har jobbat där nu i en vecka då den före detta chef har slutat och nu har jag just nu tagit ansvaret att vara tillfällig chef typ och jag har gjort det bra. Jag kommer göra så att mer folk kommer att vilja att jobba på taxi kommer har möten och sånt kommer styra upp det bra hoppas jag just nu har vi fått in 5 nya personer till taxifirman och vi har fått många kunder sen jag har styrt upp företaget lite jag kommer göra företaget större och kommer ta in rätt folk som är rätt för jobbet och kommer att försöka få företaget i rätt riktning så vi inte går i konkurs. Jag har tänkt i några dagar att ansöka om chef för jag vill ta stort ansvar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare innan jag tog paus från rp då var jag bitr på räddningstjänsten då jag vet hur man behandlar folk och jag vet hur man håller i möten och intrevjuver då jag är just nu personal-ansvarig på taxi just nu.

Hur ofta kommer du vara inne? jätte mycket men ibland ska jag dra hem till farsan då jag har ej min dator och jag kommer försöka vara aktiv på dc. men jag ska försöka vara aktiv 5-4 timmar per dag men ibland måste jag till farsan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? bara unive

Har du läst våra Regler? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka