Accepterad Lampan | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lampan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Lampan

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/lampanccx/

Vad är ditt discord namn? Lampan#0001

Vad är ditt Hex-ID? 110000100000638

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bojan Milosevic och är 21 år gammal. Han är ursprungligen från Serbien men flyttade till Sverige efter några omständigheter. Bojan hade en relativt bra uppväxt till en början med en boxare till far. Där med hade deras familj en hel del pengar. Följderna av att hans far var boxare var att han inte var hemma så mycket under dagarna. Det resulterade i att Bojan och hans två bröder Milan och Dragan började röra sig utåt mot gatorna i Serbiens huvudstad Belgrad. Där blev det mycket beblandning i droger och gatuslagsmål. Efter några månader ute på gatorna kom det fruktansvärda meddelandet att deras far hade dött. Bojan och hans bröder förstod då att de inte kunde leva i Serbien något mer utan deras far till någon hjälp alls. Så de tog alla hans sista boxningspengar som fanns kvar i huset, packade väskorna och drog sig iväg mot Sverige. Där bodde man i staden Linköping men sedan förstod man att pengarna inte skulle räcka så började man beblanda sig i olika kriminella verksamheter såsom personrån, butiksrån och vapenhandel. Efter några månader i Linköping bestämde sig Bojan och hans bröder att flytta till multistaden för att expandera. Och så blev det.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad just därför att jag tror att jag med mina två kompisar Lucas och Filip kan medföra en hel del roliga/bra rp scenarion till servern. Eftersom att våra karaktärer är kriminella så kommer det vara en grej vi kommer syssla med här också.

Hur många timmar har du på FiveM? 928h

Hej! Jag kommer godkänna dig! Mycket bra ansökan!
Välkommen till Multistaden! :)

MVH Pontus

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka