Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199171510736/
Vad är ditt namn i verkligheten? Mouli
Vad är ditt discord namn? la moula#1096
Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter John Mohammed och är född år 2000 [21] år gammal. Jag är snäll och trevlig till mina vänner, Min pappa var invandrare och min mamma var svensk,Min mamma dog redan när jag va 12 år. Redan när jag börja i mellanstadiet kunde man börja se vilket håll jag var påväg mot jag hade det tufft. Jag började lära känna kriminella vänner i den trakten jag bor i, jag börja hålla på med knark redan då som 13 åring. Min pappa orkade inte med mig och socialen tog mig när jag 15,Nu när jag är 21 år ägnar jag mycket av min tid av tugga i centrum med mina grabbar.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag har tidigare erfarenhet av RP, Gillar alltid och spela kriminell och jag gör alltid ett bra jobb skulle jag säga, jag vet vad som krävs när det kommer till RP med regler och allt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag är inne på servern ganska mycket och gillar verkligen den, jag vill också få mer möjligheter med jobb osv.
Hur hittade du Unive? Såg de på youtube + fick en rekommendation av en vän.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha kul och göra en god upplevelse med andra inom RP.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Mouli
Vad är ditt discord namn? la moula#1096
Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter John Mohammed och är född år 2000 [21] år gammal. Jag är snäll och trevlig till mina vänner, Min pappa var invandrare och min mamma var svensk,Min mamma dog redan när jag va 12 år. Redan när jag börja i mellanstadiet kunde man börja se vilket håll jag var påväg mot jag hade det tufft. Jag började lära känna kriminella vänner i den trakten jag bor i, jag börja hålla på med knark redan då som 13 åring. Min pappa orkade inte med mig och socialen tog mig när jag 15,Nu när jag är 21 år ägnar jag mycket av min tid av tugga i centrum med mina grabbar.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag har tidigare erfarenhet av RP, Gillar alltid och spela kriminell och jag gör alltid ett bra jobb skulle jag säga, jag vet vad som krävs när det kommer till RP med regler och allt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag är inne på servern ganska mycket och gillar verkligen den, jag vill också få mer möjligheter med jobb osv.
Hur hittade du Unive? Såg de på youtube + fick en rekommendation av en vän.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha kul och göra en god upplevelse med andra inom RP.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej