Nekad Lammet | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lammet

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? temmalen

Vad är ditt födelsedatum? 29 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Liam Mattsson 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam, rolig och väldigt ödmjuk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Liam hade en jättebra barndom ända tills han var 7 år gammal. Han skulle sova hos sin pappa över helgen han trodde att det inte skulle hända något speciellt bara mys, god mad och mycket snacks, men det han inte visste var att denna helg skulle bli en mardröm som skulle vara med honom hela livet. Liam sa till hans pappa att han skulle ut på gården och leka, efter att det hade gått någon timme så bad Liams pappa honom att komma in men Liam ville inte. Men han valde att gå in ändå, och det var då mardrömmen började när Liam kom in till lägenheten så såg Liam att hans pappa var sur/arg. Liam bad om ursäkt att han sa emot sin pappa. Och det var då det hände Liams pappa slog till honom, han ramlade på golvet och började gråta men hans pappa gjorde inget åt det han sa inte ens förlåt. Dagen efter ringde han sin mamma och bad henne att hämta honom, hon åkte till Liam och hämta honom när de kom hem till hans mamma så märkte hon att något var fel hon frågade Liam om det hade hänt något men innan hon fick ett svar så såg on märket på hans kind. Hon vart väldigt arg och frågade vad som hände, Liam ville inte svara men hans mamma sa att han måste berätta han gjorde som hon ville och berättade hela historien efter att hon hade hört vad som hade hänt så ringde hon polisen direkt från polisen ledde det till SOC och efter det blev det domen och ända sen dess har han inte träffat sin far. Och 18 år senare har han en plan att skaffa sig ett bra jobb, en fru och sin drömbil

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra men en seriös och realistisk RP där jag får folk att känna sig trygga, roligt runt om mig och känna sig välkommen

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du inte bara ska tänka på dig själv och i all din makt att vinna ett scenario, t.ex om du blir hotad med ett vapen, så ska du inte göra allt i din makt för att få det som du vill

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag vet inte om jag har brytit mot några regler inte vad jag vet om iaf

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft, handlar om att använda sitt omdöme för att göra val som känns rimliga, respektfulla och trovärdiga både för sin karaktär och för världen man spelar i. RDM står för random deathmatch det betyder att du inte får döda någon utan en anledning och VDM står för vehicle deathmatch och det är när du använder dig av en bil för att döda någo

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det vill jag inte.

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka