Nekad Lamar | Medlem ansökning (rami)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lamar

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198188027483/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ossian

Vad är ditt discord namn? lamar#9670

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 1993

Berätta om din karaktär. Urban Svensson
28 år
Glad och lugn person
Intressen är bilar och försäljning av alla olika slag

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Just jag ska bli medlem på Unive för att jag tycker om att rp:a och kommer att bidra med bra energi och stämning till servern.
Jag skulle även vilja bli medlem för att kunna jobbamed andra saker än postnord och kunna låsa upp fer möjligheter i mitt roleplay.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att bli intresserad av Unive är för att jag har tittat mycket på streams på twitch från servern och ser att det är många aktiva spelare som rp:ar seriöst.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom rekomenderade livestreams på twitch och fastnade snabbt för Unive streamsen och tittat mycket senaste tiden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att ha kul och vara seriös, få ett jobb och köpa bilar eftersom att det verkar vara väldigt roligt utifrån det jag sett på twitch.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att uppnå för Unive är att få ett jobb som chef, tjäna stora summor pengar och köpa fina bilar och leva livet.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv i andra servrar just nu, men har ganska stor erfarenhet om Unive genom olika streams på twitch.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka