Ej Antagen lamadrickercola | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

.

• .

Votes: 1 50.0%
  • .

Votes: 1 50.0%

• Totalt antal väljare
    2
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
263
Reaction score
24
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygg-Hansa

Vad heter du IRL? Lucas

Vad heter du på discord? Lamadrickercola

Hur gammal är du? 14 år gammal.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Nuvarande bristerna jag finner inom Trygg-Hansa är rekryteringen, aktiviteten och kvalitén.

Hur jag kommer lösa detta:
Som tidigare nämnt så är rekryteringen ett problem hos Trygg-Hansa, det kan vi enkelt lösa på flera olika sätt som kommer nämnas. Först och främst kan vi anställa fler rekryterare, nu när vinter tiderna börjar krypa fram så kommer antalet spelare ökas på servern där och med kan antalet fler sökande till Trygg-Hansa ökas.
En annan lösning på detta problem är att man kan locka fram folk genom att erbjuda en bra lön, bra arbetsvillkor och helt enkelt vara en bra person på så sätt känner alla sig mer välkomna.

Andra nuvarande problem hos Trygg-Hansa är att aktiviteten är dålig. Som tidigare nämnt så kryper vintertiderna fram och det resulterar i att fler kommer spela. Vet inte om ni fortfarande har detta men tidigare så fick man bonusar om man var det aktivaste jobbet hos servern, detta kan vara en lösning på aktiviteten.

---
Andra saker jag kommer att sträva som chef är att öka den sociala rp:n hos yrkerna. Då har jag en ide som är enkel att lösa och det är att min personal befinner sig vid bilfirmor eller lagnings firmor där försäkring behövs på så sätt så kommer det vara nu enklare att försäkra sina fordon, detta är en av sakerna vi kan erbjuda vid samarbeten.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Tidigare anställd inom ledning, har erfarenheter om hur man anställer folk och jobbar inom ledningen.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta som det går, kommer att balansera upp allt osv.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka