- Meddelanden
- 263
- Reaction score
- 24
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? SVJ
Vad heter du IRL? Lucas
Vad heter du på discord? lamadrickercola
Hur gammal är du? 13 ska fylla 14
Hur länge har du spelat på Unive? 2 år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet?
Jag som chef kommer gå igenom olika saker, alla saker som jag ska göra kommer här under i små kategorier.
Discord:
Jag kommer att kolla över saker som ska finnas och ta bort kanaler. Jag kommer att fixa nya roller och kanske ta bort gamla roller som är odödliga. Jag kommer att ta in nya EC och kolla så att dom är aktiva och kompetenta.
Regler:
Jag som chef kommer införa en ny regel att ni ska vårda folk som sitter på sängen. Men om det kommer in en medvetslös så ska ni priter dom först. Jag vill att polisen ska följa med i ambulansen om dom har varit med i en skottlossning eller annat som hen är dömd för något brott. Sen ska man ta in i vårt privat rum och låsa. Så dom inte kan springa iväg eller något annat.
Rekrytering:
Jag som chef tycker det är viktigt att den här gruppen är aktiva för att kunna anställa ny på sjukan. Jag kommer att ta in en ny EC över gruppen. Men om EC är aktiv och kompetent så behåller jag hen. Jag kommer att ta in nya rekryterare. Jag kommer göra nya intervjufrågor/ändra.
Ledningen:
Jag kommer att kolla över dom och ta in och ta bort visa från ledningen. Jag kommer att ta in kompetenta och aktiva och är inte rädd att ta val.
Sjukhusen:
Jag kommer att göra när många är i tjänst så kommer jag sicka upp nåra till vårt sjukhus i sandy så kan vi ha två sjukhus öppna. t.e.x om det är 5 i tjänst så kommer jag sicka upp två st att åka upp till sandy sjukan. Vi som är tre på auto sjukan kommer jag sicka ut en som åker på larm med en ambulans.
Jag kommer säga mer på min intervju
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på SVJ innan och slutade som sjuksköterska. Jag har varit chef på Securtias. Så jag kan allt hur man gör i pannel och i discord.
Hur ofta kommer du vara inne?
Måndag: 16:00 - 22:00 (med pauser)
Tisdag: 16:00 - 22:00 (med pauser)
Onsdag: 16:00 - 22:00 (med pauser)
Torsdag: 16:00 - 22:00 (med pauser)
Fredag: 16:00 - 00:00 (med pauser)
Lördag: 12:00 - 00:00 (med pauser)
Söndag: 12:00 - 23:00 (med pauser)
På lov så bli det mer timmar.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Lucas
Vad heter du på discord? lamadrickercola
Hur gammal är du? 13 ska fylla 14
Hur länge har du spelat på Unive? 2 år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet?
Jag som chef kommer gå igenom olika saker, alla saker som jag ska göra kommer här under i små kategorier.
Discord:
Jag kommer att kolla över saker som ska finnas och ta bort kanaler. Jag kommer att fixa nya roller och kanske ta bort gamla roller som är odödliga. Jag kommer att ta in nya EC och kolla så att dom är aktiva och kompetenta.
Regler:
Jag som chef kommer införa en ny regel att ni ska vårda folk som sitter på sängen. Men om det kommer in en medvetslös så ska ni priter dom först. Jag vill att polisen ska följa med i ambulansen om dom har varit med i en skottlossning eller annat som hen är dömd för något brott. Sen ska man ta in i vårt privat rum och låsa. Så dom inte kan springa iväg eller något annat.
Rekrytering:
Jag som chef tycker det är viktigt att den här gruppen är aktiva för att kunna anställa ny på sjukan. Jag kommer att ta in en ny EC över gruppen. Men om EC är aktiv och kompetent så behåller jag hen. Jag kommer att ta in nya rekryterare. Jag kommer göra nya intervjufrågor/ändra.
Ledningen:
Jag kommer att kolla över dom och ta in och ta bort visa från ledningen. Jag kommer att ta in kompetenta och aktiva och är inte rädd att ta val.
Sjukhusen:
Jag kommer att göra när många är i tjänst så kommer jag sicka upp nåra till vårt sjukhus i sandy så kan vi ha två sjukhus öppna. t.e.x om det är 5 i tjänst så kommer jag sicka upp två st att åka upp till sandy sjukan. Vi som är tre på auto sjukan kommer jag sicka ut en som åker på larm med en ambulans.
Jag kommer säga mer på min intervju
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på SVJ innan och slutade som sjuksköterska. Jag har varit chef på Securtias. Så jag kan allt hur man gör i pannel och i discord.
Hur ofta kommer du vara inne?
Måndag: 16:00 - 22:00 (med pauser)
Tisdag: 16:00 - 22:00 (med pauser)
Onsdag: 16:00 - 22:00 (med pauser)
Torsdag: 16:00 - 22:00 (med pauser)
Fredag: 16:00 - 00:00 (med pauser)
Lördag: 12:00 - 00:00 (med pauser)
Söndag: 12:00 - 23:00 (med pauser)
På lov så bli det mer timmar.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja