Nekad lamadrickercola | Chef-jobb ansökan [Grove Street Pizzeria] [xzclayz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
263
Reaction score
24
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? GSP

Vad heter du IRL? Lucas

Vad heter du på discord? lamadrickercola

Hur gammal är du? 13 snart 14 år

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att först kolla hur läget ser ut hos GSP, då kommer jag fråga mina anställda hur dom tycker det sköts därav kommer jag att kunna få en sumering om hur det ligger till på GSP. Därefter kommer jag tillsätta eller avskeda ledningen eftersom det inte sköts. Aktiviteten sköts inte, det är inte aktiv och jag tror det kan bero av att chefen inte är aktiv, lönen är inte funktionell i längden. Dessa saker kommer jag att fixa som chef som prio. När jag har gjort detta så kommer jag gå igenom vår discord, kanalerna, rensning av anställda. Jag kommer se över vilka som är personal-ansvariga och försöka få rekryteringen att rulla. Jag kommer se till så att den sociala rp:n finns, alltså att levera pizzor när de frågar och befinna sig vid events. Detta är saker som jag kommer göra som chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Erfarenheter är att jag har tidigare varit biträdande chef över Securitas, Mekonomen och då kan jag panelen, jag kan hur man anställer folk och hur man ger roller. Hur man agerar som chef.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 16:00 - 22:00 (med pauser)
Tisdag: 16:00 - 22:00 (med pauser)
Onsdag: 16:00 - 22:00 (med pauser)
Torsdag: 16:00 - 22:00 (med pauser)
Fredag: 16:00 - 00:00 (med pauser)
Lördag: 12:00 - 00:00 (med pauser)
Söndag: 12:00 - 23:00 (med pauser)

(På lov blir det givetvis fler timmar utav spelande)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? NEJ!

Har du läst våra Regler? Ja!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka