Inaktuell lallishh | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lallish

Icke Medlem
Meddelanden
553
Reaction score
113
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor

Ditt discordnamn: lallish#2614

Ange ditt födelsedatum 30 April 2007

Varför ska just du bli staff? Jag känner att jag vill komma tillbaka till staff teamet. Vill kunna hjälpa till och utveckla servern. Har alltid velat jobba för serverns skull. Vill vara delaktig till att utveckla servern. Jag vill se till så att det finns staffs som finns för spelarna under heltid då jag har mycket timmar lediga nu på sommarlovet. Jag älskade att jobba i staffteamet förrut och att kunna lära känna nytt folk och kunna jobba som ett team för att hjälpa till för servern. Jag kommer försöka få och skicka in större förslag som kan förändra servern. Jag vill kunna utveckla alla avdelningar och saknar positionen som jag tidigare hade. Att jobba i staff teamet innan var en ära och samt en större upplevelse som lärde mig mycket som jag kommer ha nytta av i mitt liv, som till exempel prioritering, aktivitet dagligen, och att vara
med och kunna delta till förändringar.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Eftersom att det är sommarlov så kommer jag att vara tillgänglig nästan under heltid. Undantag kan ske ifall jag ska iväg, eller om jag ska göra någon typ av aktivitet. I snitt kanske 6-7 timmar per dag som jag är ledig. När skolan börjar så kanske det blir någon timme mindre om jag har något och plugga på, eller om jag har mycket studier som jag bör göra klart.

Måndagar/Söndagar [Lov] - 12:00 - 03:00
Måndagar/Torsdagar [Icke Lov] - 16:30 - 23:00/00:00
Fredagar [Icke lov] : 16:30 - 03:00
Lördagar [Icke lov]: 12:00 - 03:00
Söndag [Icke lov]: 12:00 - 23:00/00:00

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat på unive sedan september förra året, mer specifikt så började jag den 3dje september 2021. (2021-9-03)

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har varit med i staffteamet en gång innan, så jag vet hur det mesta går till, kommandon osv. Jag har samt varit Medlemskaps ansvarig 3 gånger totalt, dvs före min stafftid, samtidigt som min stafftid, och efter stafftiden. Har nu på min tid som icke staff blivit mer intresserad av OpenIV, osv och har lärt mig ''the basics'', så om det klassas som erfarenhet så har jag den erfarenheten. Var aktiv när jag var både staff och de gångerna jag var Medlemskaps Ansvarig.

Kommandon:
/dv
/addkey
/revive
/kick
/svban
/ban
/banhistory
/spec
/freeze
/setjob
/setperm
/setgroup
/goto
/tpm
/coord
/ooc
/coords
/v
/anounce
/giveitem
/who
/spec off
/m
/noclip
/unban
/unfreeze
/annons
/openpanel

Har samt tidigare som staff varit:

RP ansvarig
Support ansvarig
Servervakt ansvarig
Jobb ansvarig

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka