Nekad LALLISH_POTATIS420 | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LALLISH_POTATIS420

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199108494718/

Vad är ditt namn i verkligheten? Via

Vad är ditt discord namn? Ragges Babe#0526

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2007

Berätta om din karaktär. En väldigt stor kille, arg och irriterad på insidan men snäll på utsidan. Utstickande namn Rocky. En kille som alla känner, skulle tänka mig (utan att ha full koll på alla yrken) en taxichaufför / bärgare eller liknande med mycket personlig kontakt med kunder, där man visar sig som en superstor teddybjörn.
Historian av denna person är svår att tänka upp på ett par minuter såhär, men en till synes nyinflyttad lugn person som bara drar sitt lass till samhället, möjligtvis ny utsläppt från fängelset för att ha åkt dit för en bilstöld (där han tog på sig skulden) i tidigt vuxenliv. Rocky är väl 27 och har spenderat hela sitt vuxna liv bakom galler, men har kommit ut och försöker visa alla att han blivit omvänd och kör det ärliga spåret.
Men det inget vet, är att Rocky ibland ger sig ut på nattäventyr när ingen tittar för att dryga ut dagskassan lite..

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vil bli medlem på Unive för att jag har två andra kompisar som spelar här. Det jag kommer att bidra med är seriös och bra Rp. Jag kommer även att vara online ofta och jag kommer verkligen försöka att hålla mig till alla regler. Jag har även varit medlem förut och har därför erfarenhet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och rolig Rp, och jag kommer att försöka skapa många scenarion. Jag kommer även att vara aktiv på serven och spela mycket.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan acceptera att man inte behöver vinna alla scenarion, utan kan tillåta att motståndaren vinner och ibland spela för deras vinst

Hur hittade du Unive? Jag hittad Unive genom en kompis som pratade väldigt mycket om Unive och hur bra det är och så har jag ju varit med förut.

Vidare, till muntliga du har 48 timmar på dig lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka