Nekad lallish1464 | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lallish1464

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199161491221/

Vad är ditt namn i verkligheten? jamie olsson

Vad är ditt discord namn? lallish1464#2807

Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. min bakgrund är inte så säslig i spelet mest att jag inte hade några pengar och var fattig till att börja tjäna pengar jag är 21år gammal i spelet och mina intressen är bilar och jag är väldigt glad kan offtast hjälpa till

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med glädje energi och ider och jag kan också hjälpa andra om dem behöver hjälp osv

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? tycker de är en sjukt roli server där dem flesta är jätte trevliga och man kan verkligen göra allt på hela serven

Hur hittade du Unive? jag hittade unive igenom min kompis som pratade om att han spelade fivem och då laddad jag ner de sen kollade jag på servers och vill spela ett rollspel och då hittade jag de min kompis spelade inte på eran server men till slut hittade vi den perfekta servern för oss och de var unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rollspel är att verkligen vara jätte snäll och försöka hjälpa andra

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få andra att spela på servern och att jag ska bli bättre på spelet

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på unive

Tillbaka