Nekad lallish1464 | Medlem ansökning [Sandberg ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lallish1464

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199161491221/

Vad är ditt namn i verkligheten? jamie olsson

Vad är ditt discord namn? lallish1464#2807

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär är en kille som började på noll hade ingenting till att bli en ordningsam kille med pengar och köpte två bilar motorcyklar osv i spelet är jag 21år gammal jag har ganska starka känslor om vad jag tycker och känner min karaktärs intressen är bilar och att jobba

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för jag kommer bidra till extra energi glädje och betala massa grejer till folk i spelet om dem inte har så mycket pengar kommer dessutom vara snäll mot alla ha en trevlig ton inga hot osv

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? tycker de är en sjukt roli server där dem flesta är jätte trevliga och man kan verkligen göra allt på hela serven

Hur hittade du Unive? jag hittade unive igenom min kompis som pratade om att han spelade fivem och då laddad jag ner de sen kollade jag på servers och vill spela ett rollspel och då hittade jag de min kompis spelade inte på eran server men till slut hittade vi den perfekta servern för oss och de var unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? att va trevlig mott alla vara laglig och ha kul och sen köpa bilar när jag samlat ihop till en bil

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att vara en trevlig person med mycket glädje och energi

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka