lallish1464
Icke Medlem
- Meddelanden
- 78
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199161491221/
Vad är ditt namn i verkligheten? jamie olsson
Vad är ditt discord namn? GWpersson1464#2807
Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2004
Berätta om din karaktär. min karaktär har ett ursprung från ryssland där han flydde i från vid 18årsåldern han flydde från ryssland på grund av att hela hans familj var efterlyst och han hade ingenstans att bo sen dog hans föreldrar av rysk mafia och de var de bara han kvar med sina syskon och han hade ett beslut nu att lämmna sina syskon och fly eller stanna och han tog beslutet att han flyr och idag är allting lös han är inte efterlyst längre på grund av att svensk polis hjälpte honom idag har han bott i svergie i nästan 3,5år han kan flyttande svenska och han har en vädigt stark personlighet med mycket känslor tillexempel hatar han när andra har de dåligt så han försöker alltid att hjälpa till och han drmmer om att jobba med bilar som också är hans intresse
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem i unive för att jag kommer bidra med glädje, energi ider, skratt och hjälpsamhet de kan tillexempel vara i spelet eller utanför och de hade bettyt så mycket om jag kunde få gå med unive
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? tycker de är en sjukt roli server där dem flesta är jätte trevliga tillexempel härom dagen hade min bil krasat ute på motor vägen då kom de en kille och körde in mig till stan och hjälpte mig och de tyckte jag var jätte snällt
Hur hittade du Unive? jag hittade unive igenom min kompis som pratade om att han spelade fivem och då laddad jag ner de sen kollade jag på servers och vill spela ett rollspel och då hittade jag de min kompis spelade inte på eran server men till slut hittade vi den perfekta servern för oss och de var unive
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rollspel är att vara en trevlig, rolig och hjälpsam karaktär tillexempel om nån har kört av vägen så kan jag alttid försöka hjälpa till och göra mitt bästa
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att vara en kille som alla känner i igen som den killen som hjälper till med allt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på unive (eran server är bäst)
Vad är ditt namn i verkligheten? jamie olsson
Vad är ditt discord namn? GWpersson1464#2807
Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2004
Berätta om din karaktär. min karaktär har ett ursprung från ryssland där han flydde i från vid 18årsåldern han flydde från ryssland på grund av att hela hans familj var efterlyst och han hade ingenstans att bo sen dog hans föreldrar av rysk mafia och de var de bara han kvar med sina syskon och han hade ett beslut nu att lämmna sina syskon och fly eller stanna och han tog beslutet att han flyr och idag är allting lös han är inte efterlyst längre på grund av att svensk polis hjälpte honom idag har han bott i svergie i nästan 3,5år han kan flyttande svenska och han har en vädigt stark personlighet med mycket känslor tillexempel hatar han när andra har de dåligt så han försöker alltid att hjälpa till och han drmmer om att jobba med bilar som också är hans intresse
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem i unive för att jag kommer bidra med glädje, energi ider, skratt och hjälpsamhet de kan tillexempel vara i spelet eller utanför och de hade bettyt så mycket om jag kunde få gå med unive
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? tycker de är en sjukt roli server där dem flesta är jätte trevliga tillexempel härom dagen hade min bil krasat ute på motor vägen då kom de en kille och körde in mig till stan och hjälpte mig och de tyckte jag var jätte snällt
Hur hittade du Unive? jag hittade unive igenom min kompis som pratade om att han spelade fivem och då laddad jag ner de sen kollade jag på servers och vill spela ett rollspel och då hittade jag de min kompis spelade inte på eran server men till slut hittade vi den perfekta servern för oss och de var unive
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rollspel är att vara en trevlig, rolig och hjälpsam karaktär tillexempel om nån har kört av vägen så kan jag alttid försöka hjälpa till och göra mitt bästa
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att vara en kille som alla känner i igen som den killen som hjälper till med allt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på unive (eran server är bäst)