Nekad lallish1464 | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lallish1464

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199161491221/

Vad är ditt namn i verkligheten? jamie olsson

Vad är ditt discord namn? GWpersson1464#2807

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär är en kille på som är 21 år gammal och väldigt snäll hans ursprung är ryssland men för ett halv år sen typ kom han till svergie ocg ja som sagt han är väldigt snäll ocg försöker hjälpa andra här om dagen så var de en kille som hade fått stopp på motorvägen och då hjälpa min karaktär honom och han fick sin bil lagad min karaktärs dröm är att jobba och sälja bilar eller laga ocg bilar är också hans intresse

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem i unive så jag får tillgång till hela servern vilket hade betyt allt för mig och jag kommer bidra med en massa glädje och energi och jag kommer dessutom kunna hjälpa andra på ett annat sätt om jag vill de och de hade verkligrn betyt allt om jag kunde bli medlem i unive just nu

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? tycker de är en sjukt roli server där dem flesta är jätte trevliga tillexempel härom dagen hade min bil krasat ute på motor vägen då kom de en kille och körde in mig till stan och hjälpte mig och de tyckte jag var jätte snällt

Hur hittade du Unive? jag hittade unive igenom min kompis som pratade om att han spelade fivem och då laddad jag ner de sen kollade jag på servers och vill spela ett rollspel och då hittade jag de min kompis spelade inte på eran server men till slut hittade vi den perfekta servern för oss och de var unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? att vara trevlig och att hjälpa andra och jobba och att hjälpa andra menar jag med jobb och vanligt tillexempel om nån har krokat då går jag och kollar läget med alla och ser om dem mår bra och hjälper dem om deras bilar är sönder och ingen bäringsstation svarar så kommer jag bidra med att hjälpa dom och köpa ett repraionskit

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att vara en trevlig kille som bara vill hjälpa andra och jobba och köpa sina drömbilar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på unive (eran server är bäst)
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top