Accepterad lallish1464 | Medlem ansökning [DJ0RET]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lallish1464

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199161491221/

Vad är ditt namn i verkligheten? jamie olsson

Vad är ditt discord namn? __DEMON__

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär är en kille från ryssland 21år gammal och idag bor i svergie min karaktär har haft en ganska så konstig bakgrund men jag ska förklara hans uppväxt var normal men när han vart 15år så vart hela hans familj efterlyst och sen vid 17årsåldern dog hans föreldrar av rysk mafia och han och hans sykon var kvar där och dem levde i en grotta ocg fick mat igenom en bekant fast en dag när min karaktär nyss hade fyllt 18år fick han reda på att han kunde åka till svergie och f ett bättre liv och han tog beslutet att han åker till svergie och lämnar sina syskon där han har väldigt starka känslor på grund av de som hände men han har också jätte mycket glädje i sig och han drömmer om att jobba med bilar som också är hans intresse han gillar bilar vädigt mycket

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem i unive för att jag kommer bidra med glädje, energi, ider och skartt tillexempel om de är nåt som tillexempel att man kan skriva in förslag på vad man kan utveckla servern med kommer jag alltid försöka hjälpa till sen kan de också vara i spelet så kommer jag alltid hjälpa till där och de kan tillexempel vara att jag hjälper någon som har dåligt med pengar eller fasnat med bilen eller liknande så kommer jag alltid försöka hjälpa till oavsätt om de är pengar eller vad de nu kan göra så kan jag alltid hjälpa till

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? tycker de är en sjukt rolig server där dem flesta är jätte trevliga tillexempel härom dagen hade min bil krasat ute på motor vägen då kom de en kille och körde in mig till stan och hjälpte mig och de tyckte jag var jätte snällt

Hur hittade du Unive? jag laddade ner fivem och samtidigt kollade jag på en stremar som spelade unive och då tänkte jag nu när jag väll har laddat ner så jag kan spela de så ville jag testa de och jag tyckte de var jätte roligt

Vad har du för mål med ditt rollspel? att alla ska känna igen mig som den snälla killen som alltid kan hjälpa till och sen också ta mig långt i livet och bli något stort tillexempel komma till en nivå där jag kan hjälpa andra hela tiden verkligen utveckla min rp nivå

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att vara en trevlig karaktär som är jätte snäll tillexempel att jag hjälper andra hela tiden om ån behöver hjälp med nånting

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på unive (eran server är bäst)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka