Accepterad lallish1464 | Medlem ansökning [Deeypz] (MUDDI)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lallish1464

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199161491221/

Vad är ditt namn i verkligheten? jamie

Vad är ditt discord namn? __Eaglez__#1464

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abdi Ashmyr och är från somalia i somalia var han en god person som gillar att jobba med bilar helst trimma han höll på med det i en tidig ålder med sin pappa men sedan gick ngt snett när hans pappa började komma hem sent på kvällarna och då misstänkte Abdi att hans pappa hade börjat med kriminella saker sedan efter en längre tid cirka nån månad så hittate Abdi en colt i sin pappas bil och då fattade Abdi Ashmyr att sin pappa hade börjat med kriminalitet och Abdi gick alltid i sin pappas skor så han blev de också han fick börja med att packa lite kokain sedan gick det till att han fick sälja och sedan när han blev äldre så dog hans pappa i en skottlossning. så då fick Abdi driva den verksammheten med sin farbror och dom drog in hur mycket pengar som helt i månaden. sedan efter en lång tid i kriminaliteten så vart hans farbror också skottat och då bestämde han sig för att sluta med kriminaliteten och då började han jobba på autoexperten och han köpte även upp autoexperten med dom svarta pengar han hade. och det gick jätte bra på företaget dom drog in massa pengar sedan åkte han in på sjukan för att han fick en sjukdom och då köpte någon upp det av han, när han var klar på sjukhuset. så fick han massa nya vänner fast de han inte visste var att dom var kriminella och visste att han hade mycket pengar och dom ville bara komma åt pengarna han hade så dom åkte hem 4 stycken till hans hem och slog ner han och öppna kassaskåpet han hade och sedan så tog dom 473 miljoner som han hade där inne på en crypto stick, han vaknade upp på sjukan och ville ha payback så han visste vilka de va så han ringde sin kusin Mohammed Ashmyr och han berättade allt till Mohammed och Mohammed sa kom abdi så klipper vi dom så abdi åkte hem till mohammed och dom tog på säg västar och en colt,granater och ak-47 a och åkte henm till grabbarna som hade fest och sköt alla på festen som var cirka 43 st 3 år senare. knacka polisen på och grep han för terordåd och mord på jätte många. Abdi idag är fri från brott och narkotika i cirka 3års tid och satsar på att bli nånting stort

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem i unive för att jag kommer bidra med glädje, energi, ider och skartt tillexempel om de är nåt som tillexempel att man kan skriva in förslag på vad man kan utveckla servern med kommer jag alltid försöka hjälpa till sen kan de också vara i spelet så kommer jag alltid hjälpa till där och de kan tillexempel vara att jag hjälper någon som har dåligt med pengar eller fasnat med bilen eller liknande så kommer jag alltid försöka hjälpa till oavsätt om de är pengar eller vad de nu kan göra så kan jag alltid hjälpa till

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? tycker de är en sjukt rolig server där dem flesta är jätte trevliga tillexempel härom dagen hade min bil krasat ute på motor vägen då kom de en kille och körde in mig till stan och hjälpte mig och de tyckte jag var jätte snällt

Hur hittade du Unive? Det var ett tag sedan nu ett år sen tbx typ där jag hittade unive på grund av att min vän spelade på den och jag tänkte då kan jag också testa den och sen har jag spelat här i nog ett halvår sen valde jag att sluta men vill nu komma tbx

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål är att uppnå en högre rp med roliga genomtänkta scenarion så det blir kul för båda som rpar

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att vara en trevlig karaktär som är jätte snäll tillexempel att jag hjälper andra hela tiden om ån behöver hjälp med nånting

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka