lallish1464
Icke Medlem
- Meddelanden
- 78
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? lallish1464
Vad är ditt namn i verkligheten? jamie olsson
Vad är ditt discord namn? lallish1464#2807
Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2003
Berätta om din karaktär. min karaktär är en snubbe på 20år som vill dra in pengar och hjälpa till väldigt glad och gillar bilar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att få tillgång till mer grejer och strema på serven och kan gå på arbetsintervjuer och känna mer pengar och sen supporta unive på min strema och jag har spelat på unive ganska länge och nu vill jag utveckla och gå plus
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? tycker de är en sjukt rolig server där dem flesta är jätte trevliga och man kan verkligen göra allt på hela serven
Hur hittade du Unive? jag laddade ner fivem och samtidigt kollade jag på en stremar som spelade unive och då tänkte jag nu när jag väll har laddat ner så jag kan spela de så ville jag testa de och jag tyckte de var jätte roligt
Vad har du för mål med ditt rollspel? rik och en fin människa som betalar mycket till andra som kanske har de tufft
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli en fin människa som hjälper andra och få många andra att spela på serven när jag stremar
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på unive
Vad är ditt namn i verkligheten? jamie olsson
Vad är ditt discord namn? lallish1464#2807
Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2003
Berätta om din karaktär. min karaktär är en snubbe på 20år som vill dra in pengar och hjälpa till väldigt glad och gillar bilar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att få tillgång till mer grejer och strema på serven och kan gå på arbetsintervjuer och känna mer pengar och sen supporta unive på min strema och jag har spelat på unive ganska länge och nu vill jag utveckla och gå plus
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? tycker de är en sjukt rolig server där dem flesta är jätte trevliga och man kan verkligen göra allt på hela serven
Hur hittade du Unive? jag laddade ner fivem och samtidigt kollade jag på en stremar som spelade unive och då tänkte jag nu när jag väll har laddat ner så jag kan spela de så ville jag testa de och jag tyckte de var jätte roligt
Vad har du för mål med ditt rollspel? rik och en fin människa som betalar mycket till andra som kanske har de tufft
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli en fin människa som hjälper andra och få många andra att spela på serven när jag stremar
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på unive