Nekad lallish1464 | Chef-jobb ansökan [zmannen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lallish1464

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? qpark

Vad heter du IRL? Jamie Olsson

Vad heter du på discord? __DEMON__#0001

Hur gammal är du? jag är 13år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? jag har 420timmar plus

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag ska bli chef för jag vet hur man hanterar en rp nivå samt företag till en bra nivå och jag vet hur man gör inom rp plus att jag hade passat bra som chef jag är sträng men samtidigt snäll t.ex. om de skulle vara en av mina anställda som känner sig utanför kommer jag alltid stå på dens sida och prata med andra som jag vet är men denna person samt hade jag bjudigt den på något nice den kanske hade kunnat åkt med mig när jag jobbar osv men därför ajg verkligen vill bli chef är ju för att Qparks tidigare chefer känns som dem inte riktigt tagit de seriöst jag som chef på företag kommer alltid ta ett möte med mina anställda vissa dagar och kolla hur de går med allt om dem har några klagomål som den vill att vi ska förb'ttra då kommer jag inte sprka den utan ta in kritiken och se vad jag kan göra åt de för de är väldigt viktigt för ett företag att ta möen ibland och snacka lite hur de går för alla och jag vill se bra aktivitet på jobbet t.ex. om någon skriver att den är i tjänst men jag ser den inte ut på servern de kan leda till sparken bara för att gå upp till t.ex. erfarende eller så så de kommer jag inte tillåta.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på qpark innan när dem hade en annan chef som igentligen inte brydde sig om oss anställd och bara drog upp folk i rang vilket jag tycker är konstigt t.ex. för att gå upp till högt uppsatt SKA man ha hjort ett bra jobb med bra erfarenheter och kan mycket inom branchen och men ska skriva /tablet när man ska lappa nåns bil för rps skull

Berskiv din karaktär? min karaktär är en glad rolig man som vet hur man styrr upp ett företag till toppclass och gör så arbetarna gör ett bra jobb på jobbbet de är t.ex. på mina möten jag kommer ha i veckan är att se så att alla kan nånting inom jobbet och arbetar och bryr sig om yrket inte liksom bara hålla på att lalla och skriva att man är i tjänst när man håller på med annat utanför jobbet de är min karaktär väldigt sträng med och tar de som största allvar för han vill ha så bra jobb på alla som kommer bli anställda och jag kommer göra så att mina anställda inte håller på att slåss och sånt absolut dem kan ha attetyd för de har min karaktär men inte för grov för de kan leda till sparken om jag ska vara ärlig

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne när jag kan och de är runt 15:00 - 21:00 på vardagar och på helger 10:00 - 03:00 så på helger är jag som mest aktiv

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja de är klart unive är den bästa servern så varför skulle jag sluta

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej de gör jag inte

Har du läst våra Regler? ja de har jag

Tillbaka