Accepterad lallish1464 | Ban överklagan [Flinhc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lallish1464

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199161491221/

Ditt Hex-ID: 110000147993f15 (Hex)

Vad är din discord tagg? Eaglez#1464

Vem var det som bannade dig? Flinhc

Hur lång tid var din ban? 2dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: xmtytu Anledning: meta, rpar på ett ooc meddelande Går ut om: 1 dagar 4 timmar 23 minuter Placerad av: Flinhc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det var för att jag skrev ut i blocket att jag sökte en bil för 20m

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade sparat upp pengar ett tag till en import som jag skulle vilja köpa ig jag hade haft dem här pengarna i typ 2dagar så jag skrev ut lite ddå och då att jag sökte en bil för 20m och att det helst skulle vara en brabus 800 men sen sista gången jag skrev ut det så blev jag bannad för att jag hade ite kollat dc på ett tag utan bara mer rpat osv men sen sista gången blev jag bannad förstod inte varför först men sen läste jag i nyheter och förstod ganska snabbt efter det och att den sstaff förklara för mig att jag hade sökt import när man inte fick göra det :)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nä inte från staffens perspektiv den hade inte kunnat veta att jag inte hade läst nyheter än

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har varit tidigare med små bans när jag var ny och så och inte kunde nånting inom rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle ha kollat dc lite tidiagare och läst nyheter och kollar vad som stod.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut jag har lärt mig att man ska alltid kolla innan i allt innan man gör nånting ig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut det förstår jag till 100%

Tillbaka