Nekad lallish1464 | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lallish1464

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jamie olsson

Ange ditt födelsedatum 8 Maj 2008

Vad heter du på discord? GWpersson1464#2807

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag spelar offtast mellan 06 till 03 på dagarna

Hur länge har du spelat på Unive? jag hgar spelet på unive sen i mars april där någonstans så 4-5 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir servervakt kommer jag att forstätta att RP:a men jag tror att det skulle underlätta i mitt RP:ande eftersom att det finns många som gör fel och då skulle jag gkunnat fixa det för tillfället. (Inte ett längre straff). Som servervakt på Unive skulle jag hållt koll på spelarna på servern så alla regler följs, om inte reglerna på servern följs då kommer det leda tilll en lidirgare ban, eller kick, jag kommer hålla ordning på folket i servern hjälpa dom med saker dom behöver hjälp med. jag är en ganska ordningsam person så varför inte testtesta att önska till servervakt på Unive Roleplay. Jag skulle även reporta fel och banns som folk ska ha genom forumet. Därför kommer unive bli en bättre plats.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? för de är såhär jag jobbar på sjukvården och tar rp på högsta nivån men de är vissa som bara håller på att lalla så dem vill jag få bort eller iallafall säga åt dem

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? ag tror att jag kommer göra unive till en bättre plats för att jag kommer kunna kicka/banna folk som inte sköter reglerna och då kommer det bli en bättre plats för då kommer det inte finnas lika många som förstör för andra spelare. Jag kommer också hjälpa de som t.ex. behöver revive fast jag kommer bara ressa de som har en bra anledning till det och inte bara ressa någon som har varit med i ett gängkrig och sedan dött. Och jag kommer inte heller ressa mig själv om jag har dött av någon anledning som man inte behöver ha ress för.

Varför ska just du bli servervakt? g ska bli servervakt eftersom jag är dagligen aktiv jag vill hjälpa till att utveckla servern på bra sätt jag kan några kommandon som kan vara bra att använda sig utav i vissa scenarion då folk gör fel jag har också spelat på servern i 3 månader så jag vet ju hur allt fungerar vet vad man ska göra och inte göra.

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli servervakt på grund utav att jag träffar många människor på mitt jobb och 40-50% tar inte rp seriöst så de hade underlättat för mig om jag blev medlem för då had jag kunnar kickat/bannat dem om dem håller på att lalla

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja, det har jag. Här är några viktiga: /revive [id] - Du återupplivar någon, kan användas t.ex då någon dör av en bugg eller på en utbildning. /kick [id] [anledning] - Det är som en slags varning, man kan t.ex använda den om någon bryter mot en mindre regel. /pm [id] - Du skriver privat till någon, pm=private message. /svban [id] [anledning] - Då blir någon bannad i 60 minuter, man kan använda den om det är någon som lallar eller medan du väntar på att få hjälp med en längre ban från support+. /dv - Delete vehicle, du kan använda de om nån har ställt en bil som täcker för nånting tillexempel. /toggleid - Spelares ID står alltid ovanför deras huvud, effektivare än att man måste hålla in page down och sedan få fram personens ID. /who [id] - du kan kolla om peraonen är medlem

Är du whitelistad på serven? ja jag är de på servern

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har haft en ban som var felaktig som jag löste till slut

Spelar du på någon annan server för tillfället? jag spelar bara på unive :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka