Nekad lallish1464 | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lallish1464

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jamie olsson

Ange ditt födelsedatum 11 April 2008

Vad heter du på discord? GWpersson1464#2807

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag brukar oftast spela nellan 13:00 till 00:00 men brukar ta pauser då och då men annars spelsr jsg väldigt mycket men nu när skolan kommer börja igen kommer jag fokusera mer på den men ändpn vara aktiv på servern

Hur länge har du spelat på Unive? jag hgar spelet på unive sen i mars april där någonstans

Vad skulle du göra om du blir servervakter? styra upp servern och på bort lallare och bidra med de bästa jag kan

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? för de är såhär jag jobbar på sjukvården och tar rp på högsta nivån men de är vissa som bara håller på att lalla så dem vill jag få bort eller iallafall säga åt dem

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? efter som jag jobbar på sjukvården och tar rp på högsta nivå vilket jag vill att andra också ska göra så då kommer jag bidra med att tillexempel jag får ett larm om att nån har gjort illa sig då ska den rp som att den har gjort illa sig men de är inte så många som rp som arr dem har gjort illa sig då kan ju jag tillexempel skriva /kick id och anledningen som kan vara (när du har gjort illa dig så måste du rp som de också)

Varför ska just du bli servervakt? för att jag jbbar med människor i spelet so inte är så bra på att rp och då kan jag säga åt dem igenom att kicka dem

Varför vill du bli servervakt? för att förbättra servern och få en bättre server utan lallare och istället ha seriösa männniskor som tar rp på högsta nivån

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag har inte så mycket men jag vet typ att om kan ska kicka nån skriver man /kick id anledningen

Är du whitelistad på serven? ja jag är whitelistad på servern

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har haft en ban som var felaktig som jag löste till slut

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej jag spelar bara på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka