Nekad lallish1464 | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lallish1464

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jamie olsson

Ange ditt födelsedatum 16 Maj 2008

Vad heter du på discord? GWpersson1464#2807

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 13:00 till 00:00 ofsatast men brukar de pauser ibland då och då men nu när skolan börjar kommer jag spela mindre för jag måste börja ta skolan på riktigt men kommer fortfarande vara inne på servern daglingen

Hur länge har du spelat på Unive? jag hgar spelet på unive sen i mars april där någonstans

Vad skulle du göra om du blir servervakter? för att förbättre servern och ta bort lallare osv

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? för de är såhär jag jobbar på sjukvården och tar rp på högsta nivån men de är vissa som bara håller på att lalla så dem vill jag få bort eller iallafall säga åt dem

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? att ta bort lallare eftersom jag jobbar inom att träffa människor så kan jag alltid försöka få bort lallare

Varför ska just du bli servervakt? för att göra servern till en bättre server

Varför vill du bli servervakt? för att för bättra servern mot dem som inte kan rp på ett bra sätt

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag har inte så mycket men jag vet typ att om kan ska kicka nån skriver man /kick id anledningen

Är du whitelistad på serven? ja jag är de på servern

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har haft en ban som var felaktig som jag löste till slut

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej jag spelar bara på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka