Nekad lallish | Medlem ansökning [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lallish

Icke Medlem
Meddelanden
553
Reaction score
113
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor

Vad är ditt discord namn? lallissh

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter Abdel Khan. Abdel Khan är en gåtfull figur, med en närvaro som fångar uppmärksamheten och en aura som avslöjar djup och mystik. Vid 34 års ålder bär han på en imponerande arv från en rik familj med rötter i Mellanöstern. Trots denna förmögenhet väljer Abdel att inte luta sig tillbaka på familjens pengar, utan istället att bygga sitt eget imperium genom skarpsinniga affärsbeslut och strategiskt tänkande. Hans mörka ögon avslöjar en glimt av intelligens och en lugn, beslutsam utstrålning. Han är en man som tar ansvar för sitt öde och som ser affärsvärlden som sitt spelplan för framgång. Men bakom den affärsmässiga fasaden gömmer sig en passionerad själ med en djup kärlek för konst och kultur. Abdel är inte bara en samlare av antikviteter utan också en utforskare av olika konstnärliga uttryck. Han reser över hela världen i sin strävan efter att förstå och uppskatta skönheten i olika kulturella traditioner. Trots hans gåtfulla yttre finns det en varm hjärta under ytan, en som är djupt engagerad i välgörenhetsarbete och som ständigt strävar efter att göra skillnad i de liv som behöver det mest. Han är en komplex individ, vars historia och motiv väcker nyfikenhet och fascination hos dem som har lyckan att korsa hans väg. Abdel Khan är inte bara en affärsman eller en konstsamlare; han är en mångfacetterad individ som navigerar genom livet med elegans och djup.

Vad kan du bidra med till serverns RP? På Unive kan jag göra skillnad genom att skapa karaktärer med unika historier och mål. Genom att ge mina karaktärer djup och personlighet kan jag bidra till en rikare och mer levande RP-upplevelse för alla på servern. Genom att följa reglerna och visa respekt för andra spelare kan jag säkerställa att alla får en rättvis och rolig spelupplevelse.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario är att visa generositet och samarbetsvilja genom ens handlingar. Det innebär att man är villig att hjälpa den andra personen att nå sitt mål eller vinna, även om det inte nödvändigtvis gynnar ens egna intressen. Det kräver en öppenhet att offra ens egna intressen för att främja andras.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Copbait, Man försöker locka polisen och få deras uppmärksamhet. RDM innebär att man dödar någon utan anledning, vdm innebär att man kör på någon utan anledning, osv osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat här innan och arbetat på diverse jobb

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är bra rpare

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Nekad, efter att skriva onödiga saker till en staff.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka