Nekad lallish | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lallish

Icke Medlem
Meddelanden
553
Reaction score
113
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? lall1sh.

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 1955

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stig Göransson. Stig är i 50-årsåldern, en lugn och eftertänksam man med gråsprängd hårman och ett ständigt rynkat ansiktsuttryck, som speglar ett liv av hårt arbete och ansvar. Han är en före detta mekaniker, som tillbringade större delen av sitt vuxna liv i en liten verkstad i en mellanstor svensk stad. Under åren har han blivit en skicklig problemlösare och älskar att fixa saker, men ryggen börjar ta stryk efter årtionden av fysiskt arbete.Efter att ha gått i tidig pension på grund av ryggproblem försöker Stig nu hitta sin plats i samhället. Han är lite av en ensamvarg, inte för att han inte gillar människor, utan för att han har svårt att anpassa sig till den moderna världen. Stig är gammaldags och har alltid föredragit en enkel livsstil. Teknik och sociala medier är främmande för honom, och han försöker navigera i en värld där allt förändras fortare än han hinner med. Stig är rättvis och ärlig, men kan vara envis och envisas ofta med att saker ska göras på det "rätta" sättet, enligt hans uppfattning. I ett konfliktfyllt möte med andra spelare är han inte den som lätt backar, men han undviker våld till varje pris. Istället försöker han lösa problem med förnuft, erfarenhet och en dos av torr humor. Han kan också vara mycket lojal mot sina vänner, och om någon har vunnit hans förtroende, ställer han alltid upp för dem, även om det innebär att sätta sig själv i klistret.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar till serverns RP genom att spela min karaktär Stig Göransson på ett realistiskt och trovärdigt sätt. Stig är en äldre mekaniker som tar sig an jobb som passar hans erfarenheter, som att reparera bilar eller köra taxi. Jag följer alltid serverns regler, undviker metagaming och powergaming, och ser till att alla interaktioner stannar inom ramarna för min karaktär. Jag hjälper gärna andra spelare, till exempel genom att agera som mentor eller samarbeta i olika scenarion. Dessutom försöker jag alltid lösa konflikter på ett rimligt och fredligt sätt, vilket bidrar till en positiv och engagerande spelupplevelse för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett RP-scenario innebär att du inte alltid försöker "vinna" själv, utan istället fokuserar på att göra situationen intressant för alla inblandade, särskilt den andra parten. Det handlar om att vara generös med hur din karaktär reagerar och utvecklas, och låta den andra spelaren få sin stund att glänsa eller lyckas i vissa situationer.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM (Random Deathmatch) innebär att döda andra spelare utan någon rollspelsrelaterad anledning, som att skjuta någon utan konflikt eller bakgrund. VDM (Vehicle Deathmatch) är när du använder fordon för att döda spelare utan anledning, som att köra över folk utan någon rollspelsrelaterad motivering. Powergaming betyder att göra orealistiska handlingar som inte ger andra spelare chans att reagera, som att din karaktär alltid vinner i slagsmål utan att ge motståndaren möjlighet att svara.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat här innan!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka