Nekad lallish | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lallish

Icke Medlem
Meddelanden
553
Reaction score
113
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor

Vad är ditt discord namn? lallissh

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 1976

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdel Khan. Abdel Khan är en 34-årig man med en imponerande närvaro och en djup, mystisk aura. Han har mörka ögon som lyser av intelligens och en lugn, beslutsam utstrålning. Abdel kommer från en rik familj med ursprung i Mellanöstern och har ärvt en stor förmögenhet, men han föredrar att inte luta sig på familjens pengar utan istället bygga sitt eget imperium genom sitt skarpa affärssinne och sitt strategiska tänkande. Trots hans framgångar inom affärsvärlden har Abdel en passion för konst och kultur. Han är en entusiastisk samlare av antikviteter och reser världen över för att utforska olika konstnärliga uttryck. Bakom hans gåtfulla yttre döljer sig en människa som är djupt engagerad i välgörenhetsarbete och som ständigt strävar efter att göra världen till en bättre plats för dem som lider. Abdel är en komplex och mångfacetterad individ, vars historia och motiv väcker nyfikenhet och fascination hos dem som korsar hans väg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? På unive kan jag bidra genom att skapa intressanta karaktärer med egna historier och mål. Genom att följa reglerna och respektera andra spelare kan jag göra RP upplevelsen rolig och rättvis för alla. Jag kan också delta i RP evenemang och skapa mina egna berättelser. Genom att vara kreativ och samarbeta med andra kan jag göra vår server till en rolig och spännande plats att spela på.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar på ett sätt som hjälper den andra personen att nå sitt mål eller vinna, även om det kanske inte är till ens egen fördel. Det handlar om att vara generös och samarbetsvillig, och ibland att offra sina egna intressen för att främja andras. Det kan skapa en positiv och tillitsfull atmosfär där alla känner sig inkluderade och uppmuntrade att delta.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Copbait, Man försöker locka polisen och få deras uppmärksamhet. RDM innebär att man dödar någon utan anledning, vdm innebär att man kör på någon utan anledning, osv osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat här innan och arbetat på diverse jobb

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är bra rpare

Nekad. Vänta 24h mellan dina ansökningar.
Du kan ansöka igen 28/4 18:40. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka