Nekad lallish | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lallish

Icke Medlem
Meddelanden
553
Reaction score
113
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198377020180

Ditt Hex-ID: 110000118d72b14

Vad är din discord tagg? lall1sh.

Vem var det som bannade dig? glossy

Bild på banmeddelande: IMG_3487.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad på grund av mina kläder och mitt beteende ig. Jag inser nu att det kanske inte var lämpligt eller passade in i sammanhanget. Jag ber om ursäkt för detta och ska tänka på att följa reglerna bättre framöver.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi körde lite för fort och råkade dsynca in i några fordon, vilket inte var meningen. Vi hade också på oss lite olämpliga kläder för att smälta in som civil. Jag förstår att det inte var rätt och jag ångrar verkligen att jag inte skötte mig bättre. Jag ska se till att det inte händer igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vi körde lite för fort eftersom bilen var trasig, och vi var stressade att hinna till garaget innan den stannade helt. Tyvärr råkade vi desynka in i några fordon på vägen, men det var inte med flit. Vi hade också lite oseriösa kläder på oss, men vi skulle faktiskt byta om så fort vi hade bytt bilen. Jag förstår att det såg dåligt ut, och jag ångrar verkligen det som hände.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här tidigare, och jag har verkligen tagit lärdom av de tidigare gångerna. Varje gång har jag försökt förstå vad jag gjorde fel och jobbat på att bli en bättre spelare. Jag har gjort mitt bästa för att följa reglerna och respektera spelet, och jag vill verkligen inte hamna i samma situation igen. Den här gången var det en olycklig händelse, och jag ångrar att det blev som det blev. Jag hoppas att ni kan se att jag försöker förbättra mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag inser nu att vi kunde ha gjort flera saker annorlunda. För det första skulle vi ha kört lugnare, även om vi var stressade över bilen. Det hade minskat risken för en olycka. Vi borde också ha valt mer passande kläder från början, även om vi planerade att byta senare. Om jag hade tänkt mer på situationen och tagit det lugnare, hade vi undvikit problemet. Jag lär mig av detta och ska tänka mer på sådana saker i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har definitivt lärt mig något efter min ban. Jag förstår nu hur viktigt det är att alltid följa reglerna och vara mer försiktig, även när man är stressad. Jag har också lärt mig att tänka på hur mitt beteende och mina val kan påverka andra spelare. Den här upplevelsen har gett mig insikt i vad jag behöver göra bättre, och jag kommer se till att undvika liknande situationer i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka