Nekad Lallish.2 | Medlem ansökning [Lukas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lallish.2

Icke Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? Lallish.2

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Loke Bergman, 24 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle beskriva min karaktärs personlighet som. Självsäker, Kreativ, Bra på köra bil

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mina karaktär axel föddes i en liten stad utanför sundsvall där han växte upp, Hans föräldrar brydde sig särskilt inte så mycket om honom, Han började tidigt på åren med att vara ute med kompisarna och busa, Men sen när han blev lite äldre så började dom med att sno moppar och "baxa" ifrån affärer, En dag när dom skulle sno en moppe så går allting fel och Axel bli tagen av polisen, Eftersom axel bara var tonåring så kunde inte han åka in i fängelse, Men han fick en fotboja, Medans han hade fotbojan så meckade han med sin bil för bilar var ett stort intresse inom axel, Han meckade med sin bil i cirka 2 månader och det funkade perfekt, Han kunde ju inte köra den eftersom han hade fotboja men han var nöjd ändå, efter hans straff så tänkte han åka ut och köra med bilen, Men allt går snett och Axel flyger av vägen, Nu ligger han på sjukhus och har svåra smärtor, Nu ska han försöka tjäna ihop pengar köpa villa och kanske en vovve.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög rp nivå, Roliga och utvecklade scenarion, Jag kommer rpa så alla får kul i scenariot,
Jag kommer själv att göra långa scenarion urförligt, Som också höjer rp nivån

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så att både du och din mortpartner får roligt i scenariot och inte bara du,
För tänk om din motpartner Skjuter ner dig och sen drar, Istället kunde man kidnappa och göra scenariot längre, Det kanske inte är så kul för dig men du måste tänka så att alla får kul i scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja. Jag har lite små bans och liknande sen lite större som jag inte riktigt kommer ihåg. Meta var min senaste ban. Min senaste ban gjorde så jag verkligen fattade att det inte är värt någon stans att bryta mot regelbrott. Även kanske för att det är kul i stunden så kommer man alltid bli påkommen i slut ändan.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Dom jag ser som viktigast är. Fail rp. Powergaming och fear rp eftersom det är dessa tre regler som bygger upp en hel server från grunden. Följs dessa regler av server deltagarna så kommer det nästan alltid bli bra scenarion.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tror inte det är något mer speciellt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka